Ga vanavond m'n nieuwe kinderwagen halen...

A

Anoniem

Guest
...wilde even zeggen dat ik via Marktplaats een nieuwe kinderwagen heb gekocht, ben niet helemaal tevreden over de oude wagen, hij is verder helemaal in orde, maar ik kan er niet mee overweg....dus ben gaan zoeken en kijken etc. En toen kwamen we bij de Mutsy Urban Rider uit....dus geboden en ja hoor mag hem op komen halen! Hij is 2 jaar oud en in de kleur donkerblauw!

Eerst ga ik kijken of hij echt goed is, en ik wil uitleg over hoe je hem inklapt etc. Heeft iemand van jullie deze wagen??? Was even benieuwd of het zitje nou wel of niet andersom kon...want hij de één wel, bij de ander niet....maar goed, ik zie het wel!

Zo dat wilde ik even kwijt, ga ik nu m'n ventje lekker uit z'n bedje halen!

Groetjes
Angel

Hoi Angel,

Ik heb onlangs ook een andere kinderwagen gekocht. Wij hadden een Mutsaerts TransAction en ik vond het helemaal niets op een gegeven moment. Het vervolgzitje was gewoon niet praktisch en de wielen wilden ook niet meer goed heen en weer.
Ik heb nu een Maxi Cosi Mura 3 en ik ben er helemaal verliefd op.
De wagen die jij gaat halen, ken ik niet maar ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi

Wij hadden zelf een Urban Rider nieuw gekocht in 2003. Ik vind het een lekkere wagen met een vrij ruime bak en een lekkere jogger inzet. Bij ons kon de bak/jogger wel beide kanten op gezet worden.

Het is echt een buiten wagen. Heerlijk voor het bos of het strand. Lekker grote wielen....

Helaas hebben wij onze verkocht na 2 kindjes. Maar ik was er erg blij mee

Groeten Kirsten

Terug
Bovenaan