gaaaaaap

A

Anoniem

Guest
Isis word   'smorgens rond 6 uur wakker, brabbelt/speelt een beetje, slaapt weer een stukje, dat gaat zo door tot 7:00, dan haal ik haar er meestal uit. Na zessen slaap ik zelf ook niet meer, gaaaaaaaaaaaaaaaaaap. Ach ja, mag eigenlijk niet klagen. Rond 19:30 ligt ze in bed en heb ik voldoende tijd om uit te rusten en bijv. vroeg naar bed te gaan,
x Esther

Dani wilde met zn geboorte ook bijna niet slapen en is erg beweeglijk
Toen hij net geboren was lag hij te slapen en werd hij wakker van zn eigen gewiebel!
NU overdag wil hij wel gaan slapen maar is het moeilijk om hem in slaap te krijgen..
hij wilt dat ik hem in slaap wieg en het liedje zing van Slaapmaar van marco borsato!
Ook mijn man word er soms neit goed van!
Wij weten echt niet wat we eraan moeten doen.. maar savonds ligt dani rond half 9 op bed en slaapt tot 8 uur a half 9 door.. na zn eten slaapt hij van zeg 9 uur tot half 11!
gr,
Manuela

Ha Esther,

Hier nog een meisje dat elke ochtend tussen 6.00 en 6.15 wakker wordt... Tot 2 weken geleden sliep ze keurig tot 7.15-7.30...
En inderdaad, hier ook kletsen, brabbelen, gilletjes geven en tegen de knuffels praten. Ondertussen is mama ook klaarwakker en papa slaapt er rustig doorheen... Ik haal haar er dan ook meestal tegen zevenen uit. Meestal houdt ze het wel vol en  gaat ze niet voor die tijd huilen.

Ik zou ook niet weten hoe ik haar langer kan laten slapen. Ook heel apart dat ze zo ineens vroeger wakker worden.  
Ze gaat nog steeds op dezelfde tijd naar bed 's avonds (ook rond 19.30 uur), en overdag slaapt ze eerder minder als meer.
Nou ja, gelukkig ligt ze om 6.00 uur nog niet te huilen dat ze er uit wil.

Wilmi

Terug
Bovenaan