Gaaaaap

Lieve help...
Sinds een week zijn we weer aan het aanmodderen met voedingstijden en vannacht zijn we weer verblijd met 2 nachtvoedingen om 01:00 en 04:00.
Boehoeoehoeoe, het ging juist zo goed!

We zijn echt gesloopt...
Over 3 weken moet ik weer beginnen met vliegen, dus hoop dat we dan enigszins weer een beetje terug in het ritme zijn!

Hoi Juulke, zijn waarschijnlijk de regeldagen, geef je bv? ik dacht van wel! maar ook een kind wt de fles krijgt heeft die vaak toch!
Zal met een paar dagen wel weer beter gaan!
Succes

Hoi!

Nee, geef flesvoeding, dus weet niet goed of het regeldagen kunnen zijn dan.
Ga vanmiddag effe plat, want dit houdt geen paard vol hahaha

Fijn om te horen dat het bij jullie ook zo is, geeft de burger moed ;-)

Het is hier ook weer echt zoeken naar een ritme. Maar had gisteren de laatste fles om 11 uur gegeven en hij meldde zich om 7 uur. Dus een uur vroeger gegeven en een uur eerder wakker. Moet zeggen dat ik dat niet zo heel erg vind. Ben nu al een stuk verder met mijn werk voor vandaag en van mij mag ie om 7 uur blijven komen. Was ook erg gezellig voor papa vanmorgen. Dus over de nacht heb ik niet te klagen.

Doe lekker een dutje vanmiddag meid en hoop dat ie snel weer doorgaat. (uurtje of 6 achter elkaar slapen is toch wel fijn)

bij mij ook, meneer sliep door en vannacht kwam hij om 3 uur....nu maar hopen dat dit maar een korte fase is.....dan merk je echt wat slaaptekort met je doet....Nou meiden hang in there!

Terug
Bovenaan