Gaaaap

Hallo,
het zou zo geweldig zijn als mijn zoontje eens een keertje door zou slapen...Hij is zowiezo altijd na 3 kwartier wakker(ook overdag)soms is een aai over zijn bol genoeg maar soms is ie ook echt klaar wakker, maar altijd dus wel een keer of 6 snachts uit bed. MOE worden we ervan. als ik smorgens dan weer op zijn kamertje kom en me dan breedlachend aankijkt ben ik het wel weer vergeten hoor, maar het breekt toch op.
Echt honger lijkt hij niet te hebben en de temperattur lijkt ook goed,
Wel een gegoord dat rozebottel thee helpt heeft iemand dat wel eens geprobeerd? en dan door zijn laatste fles doen of zo?
inbakenen hebben we trouwens ook al geprobeerd....
 
Hoi annemiek,

Ik weet niet of je het al doet maar probeer eens een vast schema aan het houden. Dat helpt vaak wel goed.

JE hoeft niet te klokken zo laat dit zo laat dat maar alles op een bepaalde volgorde.

Bv wakker, fles of borst, spelen knuffelen schone luier en weer naar bed.
Dat iedere keer herhalen dan word het een vast ritueel.

Misschien heb je er iets aan.

groetjes
 
Het lijkt of ik je stukje zelf heb geschreven (gaap). Dat vaste ritme overdag dat Joyce aanraadt is prettig, maar helpt helaas niet voor de nachten, althans niet bij ons. Die rozenbottelthee weet ik niet. Maar als we gapen kunnen we aan elkaar denken. Sterkte! Dora
 
Hoi,
Ik weet natuurlijk niet waar julie kleine wakker van wordt en hoe oud hij is maar onze zoon werd snachts vaak wakker vanwege krampjes, nu geef ik hem 3x per dag venkel thee (10 ml middels fles en daarna borst), hij poept veel vaker en slaapt veel beter.. doorslapen is nog veel van het goede maar dan is het alleen om voeding en daarna slaapt hij weer.

Sterkte.
 
Koop of huur het boek Slaap, het geheim van probleemloze nachten van Beatrice Hollyer en Lucy Smith, ISBN: 9062558054. Een aanrader!

Sterkte ermee!

Groeten van Marieke
 
Hoi Annemiek,
Ik las in de ouders van nu (november) dat een doekje met lavendelolie in het bedje leggen dat dit helpt, en ik weet niet hoe oud je kindje is maar vanaf 4 maanden mag je bij laatste fles rijstebloempap doen wie weet helpt dit...

Veel succes verder
 
Terug
Bovenaan