Gaaf cadeau!

Hee dames,

deze tip wilde ik jullie niet onthouden. http://www.moggymouse.nl
Een hele coole tafeltent heb ik daar gekocht, ben er zo blij mee. Goede kwaliteit, uitwasbaar en met een handige opbergtas.  Maar het is natuurlijk voor  onze kleine man  en die vindt het fantastisch om erin te spelen. De hele tijd zegt ie, hallo mama door het deurtje, zo lief!!
Ook leuk voor opa's en oma's om te geven denk ik. Laat die zomer maar komen, dan kan ik hem ook  buiten om de tafel heen hangen.

Kate  

Hij is superleuk, maar vind hem wel een beetje duur .
Want er staat 109.74 in ofzo?? Is toch best duur?? Heb nu een tentje gekocht bij de Zeeman voor 5 euro hahahaha!

Maar wel lief dat jullie kleine man er zo lekker mee speelt en das toch het voornaamste toch!!

Liefs Saskia
mv Rik 22 mnd

Ziet er leuk en handig uit, maar ik vind hem ook duur (109,95 euro).
Wij hebben een ballentent voor Tara's eerste verjaardag gehad en daar speelt ze ook graag in ^_^

hoi hoi

hij is idd leuk
maar vidn hem ook errug duur

vooral voor opa's en oma's om te geven hoor

ik weet zeker dat Ryan zo'n duur kado niet gaat krijgen

vind het een hoop geld

.groetjes moekje

Hoi Kate,

Ik vind de tent echt super. Een tijdje terug stond er een patroon voor zo'n tent in de Knippie. Sindsdien staat hij hoog op mijn verlanglijstje om er zelf 1 te maken. Ik kan je vertellen, dat gaat me écht geen 110 euro kosten!
Het verbaasd me soms echt wat mensen voor dit soort artikelen op internet durven te vragen. Wel slim, want het wordt er blijkbaar aan uitgegeven.
Ik denk trouwens dat ik de tent op maat van de tuintafel ga maken. Dan kunnen ze lekker buiten in de tent spelen.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan