gaan er nog meer voor de vierde??

A

Anoniem

Guest
hai, ik ben een mama van 2 prachtige dochters en 1 zoontje en we zouden toch nog graag een vierde willen maar soms denk ik ook wel eens dat we het lot misschien tarten en ook praktische dingen zoals nu passen ze allemaal op de achterbank en dan moet je echt een grotere auto kopen ,maar ik zou het ook zo leuk vinden voor mijn zoontje dat hij een broertje of zusje erbij heeft want die 2 meiden trekken ook naar elkaar toe en ik vind het ook wel leuk zon groot gezin al zou dit dan wel de laatste zijn.het is zo dubbel he we zijn   al een paar mnd bezig en ik merk soms dat ik gewoon even geen zin erin heb om te klussen en dat de kans dan wel heel klein word dat vind ik dan ook niet zo erg maar aan de andere kant wil ik er niet zoveel tijd tussen laten want als het leeftijdsverschil te groot word hebben we ons voorgenomen om het bij deze mooie 3 tal te laten.dubbel allemaal he.mijn nod is 22 nov,en ik vind het toch weer spannend en zou het geweldig vinden als het wel zo was maar ja de klusfrequentie was niet optimaal maar wel rond de eisprong.
in het begin van het klussen was ik al eerder op dit forum maar heb er een poos afstand van genomen omdat ik me er toch wel weer veel mee bezig ging houden en ik vind gewoon dat ik niet mag klagen want ik heb al 3 pracht kinderen.wie is er nog meer bezig voor nr 4 en heeft ook wel eens zulke twijfels???groetjes romy

Ik ben al zwanger van de vierde en al die twijfels heb ik gelukkig maar heel kort gehad.
ja dat lot tarten da's wel een goeie, maar het hefet er niets mee te maken of het nou de 2e of de 4e is.

De rest (bijv. andere auto) ach da's niet onoverkomelijk.  

Laat lekker de natuur beslissen en geniet samen van het vrijen.

Miep  

hoi hoi

ik heb 3 gezonde kinderen en ik wil heel graag een 4de maar het laat op zich wachten ik zit in de 7e ronde ik ben zelf 35 dus dat kan een rede zijn dat het dit keer wat langer duurt en wij willen dan ook een grotere auto maar mijn oudste is al bijna 17 dus die gaat niet overal met ons mee dat scheelt wel weer met ruimte in de auto
maar we moeten pos blijven en zeker afwachten wat moedernatuur ons nog wil brengen ik heb de 18de mijn nod en als de duiveltje weer eens komt gaan ze mijn eilijders doorspoelen en een baarmoeder foto maken dus laat maar komen
groetjes

hoi,
bedankt voor jullie reactie,ik kon niet eerder reageren want het forum deed zo raar.ik ben ongi geworden helaas en wel 4 dagen voor de datum en anders ben ik altijd netjes op tijd .maar vond het wel erg jammer dus ga ik de komende rondes toch maar wat meer mijn best doen.ik wil  er toch wel heel graag voor gaan en ik heb mezelf naturrlijk een tijdslimiet gezet zodat er niet te veel leeftijdsverschil tussen zit .dus na mijn ongi ga ik er helemaal voor zal mijn mannetje ook wel fijn vinden maar ja was zo moe de laatste tijd van de gebroken nachten ,de een oorontsteking,de andere onrustig en de kleinste had besloten om nog wat vaker te komen voor de fles.heel herkenbaar voor jullie denk ik maar ja je raakt niet vanzelf zwanger he dus op naar de volgende ronde!!!!!

o en engel zijn de duivels al gekomen???heb je al eerder problemen gehad omdat ze je eileiders gaan doorspoelen? en ja het zou best kunnen dat leeftijd een rol speelt,we zijn zelf nu ook al in ronde 6 en ik word over 2 mnd ook alweer 34 jaar.
groetjes romy

Terug
Bovenaan