A
Anoniem
Guest
hai, ik ben een mama van 2 prachtige dochters en 1 zoontje en we zouden toch nog graag een vierde willen maar soms denk ik ook wel eens dat we het lot misschien tarten en ook praktische dingen zoals nu passen ze allemaal op de achterbank en dan moet je echt een grotere auto kopen ,maar ik zou het ook zo leuk vinden voor mijn zoontje dat hij een broertje of zusje erbij heeft want die 2 meiden trekken ook naar elkaar toe en ik vind het ook wel leuk zon groot gezin al zou dit dan wel de laatste zijn.het is zo dubbel he we zijn al een paar mnd bezig en ik merk soms dat ik gewoon even geen zin erin heb om te klussen en dat de kans dan wel heel klein word dat vind ik dan ook niet zo erg maar aan de andere kant wil ik er niet zoveel tijd tussen laten want als het leeftijdsverschil te groot word hebben we ons voorgenomen om het bij deze mooie 3 tal te laten.dubbel allemaal he.mijn nod is 22 nov,en ik vind het toch weer spannend en zou het geweldig vinden als het wel zo was maar ja de klusfrequentie was niet optimaal maar wel rond de eisprong.
in het begin van het klussen was ik al eerder op dit forum maar heb er een poos afstand van genomen omdat ik me er toch wel weer veel mee bezig ging houden en ik vind gewoon dat ik niet mag klagen want ik heb al 3 pracht kinderen.wie is er nog meer bezig voor nr 4 en heeft ook wel eens zulke twijfels???groetjes romy
in het begin van het klussen was ik al eerder op dit forum maar heb er een poos afstand van genomen omdat ik me er toch wel weer veel mee bezig ging houden en ik vind gewoon dat ik niet mag klagen want ik heb al 3 pracht kinderen.wie is er nog meer bezig voor nr 4 en heeft ook wel eens zulke twijfels???groetjes romy