Gaan het ideeen vertellen

Hoi morgen 10 weken en hebben besloten het iedereen te vertellen. Zijn er klaar mee om alles maar stil te houden.
VK zei dat de kans nu heel klein is dat het mis gaat, omdat het hartje super klopt. Dus we vinden het prima. Ene kant wel spannend maar andere kant ook weer fijn.

x yvonne

Leuk dat jullie gaan vertellen,wij hebben het best al tegen veel mensen verteld(beide ouders,de zus van mn man,2 van mijn zussen.en 3 vriendinnen.en mn man op het werk al.
ik heb het nog niet op het werk verteld,ik durf het gewoon niet,de jongste van ons moet nog 11 mnd worden....dus ben beetje bang voor rare reacties.terwijl dat natuurlijk nergens op slaat.ga denk over 3 weken vertellen,als ik de 10 weken echo heb gehad.ben nu nog maar 7,5 week.
ben soms wel bang dat ze het eerder aan mn buikje zien,ben normaal redelijk plat,nu vooral in de avonddienst kan het buikje behoorlijk opzwellen haha...nou ja dan zeg ik het gewoon hoor.

liefs jootje

oh leuke periode
heel veel plezier!

wij hadden het met 5 weken al lang en breed op hyves staan hahahaha

eerst iedereen verteld die belangrijk is en dan pas online gezet hoor.

net als de vorige keer kunnen wij gewoon niet onze mond houden, en aangezien ik met 9 weken al de ziektewet ingegaan ben moest het ook wel. geslacht vertellen we ook altijd, alleen de naam die blijft echt topgeheim

groetjes sabine

Terug
Bovenaan