Gaan jullie en pretecho laten maken?

Hoi meiden,

Als alles goed gaat willen wij een pret echo laten maken rond de 25 weken. Zijn jullie dit van plan?

En is er op dit forum iemand met ervaring van een bureau hier in Zuid-Holland. Ik woon zelf in Leiden, maar babyvision heeft haar locatie hier tijdelijk gesloten.

Groetjes, Marisa

Hoi marisa,
 Ik ben nu 14 wkn zwanger en ga met 16 wkn een pretecho laten maken. Ik vind 't anders zo lang duren tot de 20wkn echo.
Ik ga naar babyvision in Delft. Ligt vlak aan de snelweg. Bij de mc donalds. Kost 40 euro. Tenzij je 's avonds gaat dan kost het 45 euro.
In Leidschenveebn in den haag zit er ook een. Bij afrit Leidschendam. Hij heet Baby's World. Kosten zijn volgens mij hetzelfde. Je kan bij beide op de site kijken.
Gr. Yvette

Hoi,

Wij laten alleen de 20 weken echo doen. Met onze eerste hebben we wel een pretecho laten maken maar toe bestond de standaard 20 weken echo nog niet.
Het was wel erg leuk om het allemaal zo goed te zien en in kleur, en we hebben er ook een dvd van. Maar onze ervaring is dat je die dvd 1 keer ziet en dan eigenlijk nooit meer. Als je kindje er eenmaal is dan stelt zo'n dvd ook niet veel meer voor.
Maar voor haar is het over een aantal jaren misschien wel heel leuk.

Groetjes Nynke

Hee hoi,

wij gaan geen pretecho laten maken. Heb begin februari eerst nog een echo om te kijken hoever ik nu eigenlijk precies ben en dan eind februari nog een 20 weken echo dus dat is al 2 in 1 maand! Heb er al wel zin in! en hoop dat alles goed is!

Groetjes Alberdien

Hoi,

Wij laten wel een pretecho maken. Omdat ik een medisch geval ben krijg ik al enorm veel echo's, maar zo'n uitgebreide (niet medische) echo is ook erg leuk.
Bij mijn dochter hebben we er ook 1 laten maken, ik vond het toen ook zo bijzonder.

Gr. Gea

Hoi,

Ja wij gaan voor een pretecho!!!
Ook al krijg ik wel meer echo's om medische redenen, maar het lijkt ons ook heel leuk om voor het mooie een pretecho te doen. en niet alleen voor de medische kant.
Wij van plan om de pretecho rond de 26e week te laten maken.

Groetjes Snoopy

Wij laten geen pretecho maken, hebben we vorige keer ook niet gedaan. Ik krijg met hele grote regelmaat echo's en zie het niet zo zitten om dan ook nog een pretecho te laten maken. Het belangrijkste voor mij vind ik dat de kleine goed in de gaten gehouden wordt met de echo en dat doen ze in het ziekenhuis dus ik vind het dan zonde van mijn geld een pretecho. Maar ieder moet natuurlijk zelf die keuze maken. Als je het leuk vindt moet je het zeker laten doen, straks kan het niet meer als de kleine er al is ;-)

Groetjes Anja

Terug
Bovenaan