Gaan jullie kleintjes naar de PSZ en wat zijn de kosten?

A

Anoniem

Guest
Nou de titel zegt het al, gaan jullie kleintjes naar de peuterspeelzaal en zoja, hoe vaak en wat zijn de kosten hiervan?
Mijn ouders zijn de oppas voor Daniëlle als ik werk maar ik wil haar toch wel een ochtendje naar de psz brengen zodat ze ook met andere kindjes om kan gaan.

Groetjes van Sonja.

Hoi Sonja,

Wij brengen Tara nog niet naar de peuterspeelzaal, maar volgens mij is een peuterspeelzaal pas vanaf de leeftijd van 2 jaar. Het is wel leuk hé, als ze er met andere kindjes kunnen leren spelen ^_^

Groetjes,
Shivana

hoi hoi

Ryan gaat ook dadelijk vanaf 2 jaar pas naar de peuterspeelzaal

en dan 2 ochtende per week

hier zijn de kosten afhankelijk van je inkomen

hoe meer inkomen hoe meer je betaald

ik geloof dat wij iets tussen de 60 -70 euro moeten gaan betalen per maand

groetjes moekje

hoi

ik reageer niet zoveel maar lees af en toe eens mee .

Thomas gaat sinds vorige week naar de dreumesgroep van de vrije peuterspeelzaal. Dit is voor kindjes van 1,5 tot 3 jaar oud en het is de bedoeling dat de ouders dan ook blijven en opletten. Hij vindt het heel erg leuk! De kosten zijn 15 euro per maand dus valt mee!

groetjes esmee

Mijn oudste zit op de psz sinds hij 2,5 jaar is (volgende week gaat hij voor de laatste keer..Hij wordt 4, en gaat naar de grote school..)
Bij ons is het zo dat de bijdrage inkomensafhankelijk is. Er word dan gekeken naar je fiscale loon en dan zit je in een bepaalde schaal. Ik geloof dat wij iets van 55 euro per maand betalen, en dat is dan voor 2 ochtenden van 9 tot half 12..
Grt, Anne-Marie

Terug
Bovenaan