Gaan jullie nog op vakantie?

Hoi meiden, hoe gaat het ermee. Ik vroeg me af of jullie nog op vakantie gaan en waarheen en wanneer.
Wij gaan pas in september als Ilse wat ouder is en dan een weekje naar Centerparcs. Lekker dichtbij en makkelijk en genoeg te doen voor de andere twee meiden. Misschien boeken we tussendoor nog een keer een lastminute bungalowtje voor een weekend ofzo. Hebben julli enog plannen?

gr.
Klaire

Hi!
Ik dacht dus ook aan Centerparcs, lijkt me heerlijk als Mick in het water mag.
Maar deze zomer zit het er denk ik ook nog even niet in, misschien in de herfst ergens.

Ik kan wel erg goedkoop in een Accor-hotel logeren, maar ik weet niet hoe dat zit met een baby in een hotel, haha, stom he?!

Natalie

Heej!

Wij willen zo rond eind september begin oktober nog een weekje naar landal!

Nu in de zomer vinden we het nog een beetje te vroeg, in september kunnen we ook lekker met haar zwemmen en dan is het ook niet zo overdreven warm meer (als het goed is).

Liefs maaike

Hoi meiden,

Ik ben net terug van twee weken vakantie in Frankrijk (700 km vanaf utrecht). En zal ik het heel eerlijk zeggen: ik ga NOOIT MEER met zo'n kleine baby (en een kleuter van vier) op vakantie naar een camping in Frankrijk!! Nu komt er waarschijnlijk nooit meer een baby dus dat is makkelijk:)))) Nee echt het was niet leuk. Speelt wel mee dat Tijs veel huilt en dat stopt op vakantie niet.

Nadat je zo'n beetje je hele babykamer in hebt gepakt kan de reis beginnen en die was loodzwaar. Tijs huilde veel onderweg en mijn andere zoontje van vier zat de hele weg te zeuren. Ook hij werd natuurlijk gek van het gejank. Toen werd hij wagenziek en kotste de hele auto en zijn kleren onder en iedere tien minuten maar vragen of we er al waren, wanneer we gingen stoppen/eten/drinken, dat er nieuwe dvd in moest GRRRRRRRRRRRR. Onderweg kwamen we erachter dat we vanalles vergeten waren (zijn we nog voor teruggereden). Van de stress liet ik mijn portemonnee bij een tankstation liggen. Goddank nog met alles erin teruggevonden. Pfff.
Zit je daar dan eindelijk op een camping en een ontroostbaar uren achterelkaar krijsend kind. Goed we zaten in een chalet met redelijk wat ruimte tussen de volgende chalet dus ik denk niet dat we andermans vakantie verpest hebben, maar ik maak me daar toch druk over en je zit zelf wel contant in die herrie. Gek werd ik ervan. Op onze eerste vakantiedag kreeg ik het droevige bericht dat mijn oma overleden was. Of we terug wilden komen voor de crematie. Dat hebben we niet gedaan, kon het echt niet aan weer die reis te moeten maken, was helemaal op.

Na 1 week kwamen we op het idee dat het huilen misschien door het bronwater werd veroorzaakt waar we de flesjes mee maakten. Vanaf dat moment zijn we gewoon kraanwater gaan koken en hebben dat gegeven en was het over.....Maar toen was de eerste week al om.

En dan het weer, we hebben anderhalve week klotenweer gehad (regen en koud), dat werkt ook niet bevorderlijk voor de sfeer en het humeur.

We zijn een dag eerder naar huis gegaan omdat de nutrilon AR op was (had verkeerd gerekend) en dat verkochten ze niet in Frankrijk en ik wilde niet weer een andere voeding gaan geven waar hij van zou gaan huilen. De terugweg was wederom niet leuk, maar nu had ik me daar vooraf op ingesteld en reden we ook een deel in de avond en was Stijn in slaap gevallen.

Goed het hoeft allemaal niet zo te gaan en ligt ook absoluut aan je baby, andere kinderen en je eigen instelling en gemoedsrust, maar voor mij had het niet gehoeven. Ben nu een dagje thuis en voel me heerlijk. Mijn tip: ga lekker in het najaar of een jaartje niet! Nederland heeft ook veel leuks te bieden.

Groetjes
Lies

He Lies,
wat een tegenvaller zo'n vakantie, daar knap je niet echt van op! Ben wel blij dat wij niet zo ver weg gaan,
hopelijk kom je thuis wat meer tot rust! hier is he took nog wel aardig weer ook, dus dat scheelt (een hele zomer in de regen thuis zitten is ook niets aan, weet ik nog van mijn verlof van 2 jaar geleden...

groetjes
Klarie

Terug
Bovenaan