Gaan jullie nog wat leuks doen met Pasen?

A

Anoniem

Guest
Morgen komen mijn ouders en maandag gaan we naar mijn schoonouders.
Wel gezellig!
En zondag gaan we lekker eten met zijn drietjes. Ik heb broccoli gekocht en dat ga ik pureren. Ik ben benieuwd!

Wij gaan zondag eerst naar mijn ouders eten (brunchen) rond 13.00 uur en dan leg ik mijn dochtertje even daar in bed en als zij dan geslapen heeft gaan we met mijn ouders naar mijn oma. Daar komt dan de hele familie, altijd heel gezellig! We blijven daar ook eten met zijn allen.
Maandag hebben we nog niets, maar er is hier wel altijd een leuke paasmarkt dus misschien dat we daar eens naartoe gaan...

sorrie, ik had het verkeerd geschreven...broccoli dus haha

Wij gaan zondag brunchen bij m'n schoonmoeder. Daar komen m'n zwager en z'n vrouw en m'n schoonzusje met man en dochter (van bijna 2) dan ook, dus is vast wel weer gezellig.
En maandag gaan we naar mijn ouders en broertje (die woont nog thuis). Dan gaan we brunchen in het restaurant van de golfbaan waar m'n broertje werkt. Ben benieuwd.
Dus een weekend vol familiebezoek, maar wel gezellig.

Jullie ook allemaal fijne paasdagen gewenst!

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Morgen moet ik eerst nog werken... zondag eten we 's avonds bij mijn ouders en maandag gaan we misschien naar mijn schoonouders. Behalve als het heel lekker weer is dan gaan we lekker in de tuin werken en lekker naar buiten met Iris.

Wij blijven lekker thuis met z'n drietjes denk ik. Wat in de tuin omwroeten en samen wandelen en hopelijk van het mooie weer genieten. Ga misschien nog even neuzen voor een tuinset in m'n uppie. Dat winkelt wat sneller ! En dan kan papa daarna met het verlanglijstje  van mama op stap en  de set ophalen betalen, ha,ha!  Dan kan ons meisje lekker thuis blijven en  hoeft ze niet mee  naar de drukke tuincentra ed.

Terug
Bovenaan