gaan jullie vertellen wat het is

De mensen om mij heen willen maar wat graag weten wat het is,
Nu weten wij het zelf nog niet eens ... de 20 weken echo staat op 24 jan. maar wij hebben besloten om het voor ons zelf te houden.
Misschien dat ik het 1 hele goede vriendin vertel maar dat is het dan ook echt!!
Ik ben benieuwd wat jullie doen...

Hoi,

Sinds vanmorgen weten we wat we krijgen, ik ben nu 16 weken. Maar met de 20 weken echo weten we het zeker. 1 vriendin weet het, voor de rest houden we het lekker voor ons en hoop ik dat mensen niet al te veel gaan gissen. Ik vind het zelf ook niet altijd leuk om het van een ander te weten, ik vind die verrassing altijd wel leuk.

nee ik ga proberen het echt voor me te houden en niet te vragen hihihi als ik het per ongeluk zie dan moet ik mijn mond houden en of mij dat lukt den k ik niet hihihi ik wil ook een verrassing

Of het mijn hormonen zijn, ik weet het niet.....
Heb altijd gezegd: "Ik wil het zelf niet eens weten."
De 26ste hebben wij onze 20 wkn echo: ik wil het absoluut weten!
Bij iedere winkel waar ik iets aan kleren, aankleedkussenhoes, dekentje kopen wil denk ik: "Maar als het een meisje wordt, is dit weer leuker"...
Zo ging ik gisteren shoppen met mijn moeder en wilde ze me graag leuke babykleertjes geven.
Lastig als je niet weet wat het wordt.
Dus zei ze:"Dan gaan we over een aantal wkn toch weer...?"
Heel resoluut zei ik dat wij de uitkomst van de echo aan niemand verklappen.

Toch twijfel ik nu, of ik het toch niet vertellen wil aan de oma's.
Of ga ik dan straks ook om bij zussen, vriendinnen.....?

wij willen het niet weten dus we hoeven hier ook niet over na te denken. Ik heb wel een tip, als je het wel weet maar het niet aan de buitenwereld wil vertellen, zeg dan tegen iedereen dat je het zelf ook niet wilde weten. Mijn ervaring in onze omgeving is nml dat wanneer ik weet dat iemand zelf het geslacht weet maar het geheim wil houden, ik er altijd achter kom. En dan doe ik niet eens mijn best! mensen verpraten zich toch ongemerkt..

wij willen wel weten wat het wordt, & we wilden het ook tegen iedereen gaan vertellen zodat het idd makkelijker zou zijn met iets kopen, nu heb ik dus eerst aan de opa's & oma's gevraagd of die het willen weten & mijn vader wil het dus niet weten... nu zeggen we het dus alleen tegen de rest dan blijft het voor hem een verrassing :) moeilijke opgave haha

maandag de 16 weken echo gehad & het hield de billentjes bij elkaar dus we konden niet goed zien of het een tuttebel word of een stoere bink maar het was tot nu toe gezond daar gaat het om

wij willen wel weten wat het wordt, & we wilden het ook tegen iedereen gaan vertellen zodat het idd makkelijker zou zijn met iets kopen, nu heb ik dus eerst aan de opa's & oma's gevraagd of die het willen weten & mijn vader wil het dus niet weten... nu zeggen we het dus alleen tegen de rest dan blijft het voor hem een verrassing :) moeilijke opgave haha

maandag de 16 weken echo gehad & het hield de billentjes bij elkaar dus we konden niet goed zien of het een tuttebel word of een stoere bink maar het was tot nu toe gezond daar gaat het om

Terug
Bovenaan