Isabelle is bij oma gaan logeren omdat we vanavond bbqen voor mijn dertigste verjaardag met vrienden. Sinds Isabelle's geboorte nooit meer echt van gekomen om mijn verjaardag goed te vieren... Omdat ik bbq en een peuter best eng vind, gaat Isabelle dus logeren. Maar nu is ze net niet zo fit i.v.m verkoudheid...verder niet echt ziek hoor...
Maar nu is ze dus net opgehaald en ik mis haar toch.............!!
Wie heeft dat ook dat je je kind meteen mist, vooral als je zelf wel thuis bent...of ben ik gewoon heel overdreven? Dat mag ook gezegd worden hoor!
Ik moet gewoon ff die knop omzetten en er een gezellig feest van maken! Ga ik ook doen, hoor! Maar ik ben gewoon een muts in het wegbrengen van mijn dochtertje! Vooral omdat het eigenlijk voor mijn eigen plezier is...maar aan de ene kant mag het ook wel een keer...pfffffff wat een gek topic is dit geworden...sorry!
Groetjes Babybelle
Maar nu is ze dus net opgehaald en ik mis haar toch.............!!
Wie heeft dat ook dat je je kind meteen mist, vooral als je zelf wel thuis bent...of ben ik gewoon heel overdreven? Dat mag ook gezegd worden hoor!
Ik moet gewoon ff die knop omzetten en er een gezellig feest van maken! Ga ik ook doen, hoor! Maar ik ben gewoon een muts in het wegbrengen van mijn dochtertje! Vooral omdat het eigenlijk voor mijn eigen plezier is...maar aan de ene kant mag het ook wel een keer...pfffffff wat een gek topic is dit geworden...sorry!
Groetjes Babybelle