gaan logeren

Isabelle is bij oma gaan logeren omdat we vanavond bbqen voor mijn dertigste verjaardag met vrienden. Sinds Isabelle's geboorte nooit meer echt van gekomen om mijn verjaardag goed te vieren... Omdat ik bbq en een  peuter best eng vind, gaat Isabelle dus logeren. Maar nu is ze net niet zo fit i.v.m verkoudheid...verder niet echt ziek hoor...
Maar nu is ze dus net opgehaald en ik mis haar toch.............!!

Wie heeft dat ook dat je je kind meteen mist, vooral als je zelf wel thuis bent...of ben ik gewoon heel overdreven? Dat mag ook gezegd worden hoor!

Ik  moet gewoon ff die knop omzetten en er een gezellig feest van maken! Ga ik ook doen, hoor! Maar ik ben gewoon een muts in het wegbrengen van mijn dochtertje! Vooral omdat het eigenlijk voor mijn eigen plezier is...maar aan de ene kant mag het ook wel een keer...pfffffff wat een gek topic is dit geworden...sorry!

Groetjes Babybelle

Zooooooooooo herkenbaar!!
Kyan gaat volgende week ook voor de 4de keer in anderhalf jaar tijd...
Vanwege een personeelsfeest en de middag erop hebben we een excursie door het veengebied hier in de buurt met aansluitend bbq. Kyan hoort daar op zich wel bij ( de bbq dan) maar hij gaat om dezelfde angst om peuters en bbq's niet mee.
Hij gaat bij mijn schoonouders logeren van zaterdagavond tot zondag namiddag maar het zou zomaar kunnen dat we zondagmorgen even op de koffie gaan......hihihi
Veel plezier vanavond, normaal zou je zeggen; pak een borrel dan komt de stemming er wel in maarja dat gaat natuurlijk niet op voor jou nu!

Groetjes Sas

Hai,

Gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!!

Ik mis Jesse ook als hij niet bij mij is en ik opbezoek ben.Maar ik kan ook er van genieten dat ik lekker bij vrienden ben, net zoals gister avond, ik hoef even   niet op Jesse te letten.

Groetjes Linda

Hai,

Ik hoop dat je lekker hebt genoten van je verjaardag en bbq!!! Ik herken het helemaal hoor!!! Wij laten Veerle (2 jaar), Pepijn en Hugo (4 maanden) ook bijna nooit ergens slapen. Alleen vorige week hadden wij allebei een vrijgezellenfeest op zaterdag de hele dag + avond. Toen zijn ze bij mijn broer blijven slapen, maar stond ik wel weer om 09:30 uur op de stoep, ha ha.

Groetjes, Floor

Hallo,

Ik herken je verhaal heel goed hoor. Ik weet nog de 1e x dat Dylano ergens ging logeren... Dat vond ik echt erg. Hij is regelmatig ergens blijven logeren, en dat ging altijd goed, tot ik hoogzwanger was van Sylvan. Ik kon bijna nix meer, en Dylano kon ik al helemaal niet meer "aan". Die is toen dus best veel blijven slapen bij familie. Hij kreeg toen last van verlatingsangst.. iedere x als we uit zijn zicht verdwenen, zetten hij het op een brullen, echt van verdriet :-( Gelukkig is Sylvan toen snel geboren, en sindsdien zijn ze 1x bij opa en oma blijven slapen, omdat wij een weekendje weg gingen... Hadden we echt ff nodig ook hoor.

Maar hoe is je verjaardag geweest? En zie je je meisje vandaag weer?
Ze zal het zeker naar haar zin gehad hebben denk ik.

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan