gaan voor 2e kindje, weer in medische molen

A

Anoniem

Guest
Is er nog iemand die bij de 1e zwangerschap zwanger is geworden via medicijnen (in mijn geval clomid) en nu voor een 2e wil gaan en weer aan de medicijnen moet? Ik heb helaas geen cyclus en moet dus weer terug aan de clomid.
groetjes Esmee

Hoi Esmee,

ik heb geen ervaring met 'de medische molen' maar wil je alleen veel succes wensen!

Een trotse mama

Hoi! Wij gaan voor de derde en weer t zelfde verhaal, ook weer aan de pillen. Dit x geen clomid trouwens. Bij de 1e wel gehad. De 2e kwam spontaan en nu weer niet.

Succes!

Grtz Mamaloe

hoi
Voor mijn eerste zwangerschap heb ik ook clomid geslikt (6e ronde clomid zwanger). De tweede keer was ik in de 3e ronde spontaan zwanger.
We zijn nu bezig voor een derde kindje, nu ronde 3, en willen tot begin volgend jaar proberen of het zonder medicijnen kan, anders wordt het weer de MM.
groetjes Mel

hoi,

om zwanger te worden heb ik  vele maanden  Clomid geslikt en zelfs Pregnil gespoten, maar ben toch zonder hormonen zwanger geraakt (wel via inseminatie maar op eigen cyclus) inmiddels zitten we weer in de medische molen, maar gaan het eerst zonder hormonen proberen, het "probleem" ligt bij mijn partner.
In het zh werd destijds ook gezegt dat ik geen eiprong had, vandaar al die hormonen, maar nu na de bevalling van onze  1e weet ik precies wanneer ik een eisprong heb (cervixsslijm) d.m.v. ovulatietesten wordt precies bepaald wanneer de inseminatie moet plaatsvinden.

Terug
Bovenaan