A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal. Ben helemaal nieuw hier, maar zit met een vraag! Wij willen ook graag voor de 2e keer zwanger raken en zijn net pas "begonnen". Mijn vorige zwangerschap was niet zo leuk (zeker het begin niet), want ik ben van week 4 t/m week 13 echt vreselijk misselijk geweest. Op een gegeven moment gaf ik ca. 8x per dag over. Omdat ik echt niets binnenhield en er kans op uitdroging was, heb ik medicijnen gekregen tegen het overgeven, Emesafene. Hierdoor gaf ik "nog maar" 2x per dag over. Heb toen ruim 7 weken niet kunnen werken; lag alleen maar op de bank.
We willen erg graag een 2e, maar ik ben wel bang voor een herhaling van vorige keer! Ik heb nu een mannetje van 2 1/2 jaar rondhollen, dus ziek op de bank liggen zou er deze keer niet bij zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand iets van "de statistieken". Hoe groot is de kans dat de misselijkheid weer zo hevig zal zijn, of nog erger etc. etc.??
Voorop staat dat we er sowieso voor gaan en ik hoop voor iedereen hier (en voor onszelf) dat het ons allemaal gegund is!!
Ik hoop dat iemand wil reageren.
Groetjes, Patricia
We willen erg graag een 2e, maar ik ben wel bang voor een herhaling van vorige keer! Ik heb nu een mannetje van 2 1/2 jaar rondhollen, dus ziek op de bank liggen zou er deze keer niet bij zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand iets van "de statistieken". Hoe groot is de kans dat de misselijkheid weer zo hevig zal zijn, of nog erger etc. etc.??
Voorop staat dat we er sowieso voor gaan en ik hoop voor iedereen hier (en voor onszelf) dat het ons allemaal gegund is!!
Ik hoop dat iemand wil reageren.
Groetjes, Patricia