Gaan we dan eindelijk doorslapen??

Het lijkt er op dat de nachten beter gaan worden....YES YES YES!!

Gister avond om 23.00 laatste voeding gehad. Toen hoorde ik hem om 2.30 even mekkeren, maar ik ben er niet heen gegaan. Mijn vriend en ik hebben afgesproken om niet bij elk geluid meteen naast zijn bed te gaan staan aangezien hij het ook heel vaak in zijn slaap doet. Als er echt wat is dan zet hij het echt wel op een krijsen.

En toen....hoorde ik hem pas om 4.30 weer mekkeren. En ik was net halverwege de kamer toen het ophield....dus ik hup...snel me bed weer in. En toen hebben we hem om 6.30 eruit gehaald want toen was is echt wakker.

Oh oh....het begint er op te lijken dat het misschien toch wel die kant op gaat.

Voeding krijgt ie nu al drie nachten niet meer, omdat we merkten dat het niet echt honger was waardoor hij wakker werd.

Zou het dan toch waar zijn? Dat kindjes gaan doorslapen zodra mama weer moet werken? Ik begin volgende week weer dus wie weet....

We houden de moed er in....

Nou dat is ook sterk!

Evi heeft vannacht een soortgelijke nacht gemaakt!

Laatste voeding 21.00, slapen rond 23.00 en vanaf uurtje of 4 werd ze wakker.. en niet eens gelijk brullen voor voeding!

Wist niet wat me gebeurde! Want tot dag terug was het toch na 3-3,5 uur later er weer uit...

Hopelijk vannacht weer!

En het lijkt wel of er overdag nu ook langer tussen zit.

Ik denk echt wooow!

Evi is overigens nu ruim 8 weken. Hoe oud is jouw kleintje?

Groetjes van Daan

Ja ik zat er heel erg op te wachten.
En wat denk je wat............vannacht heeft ie echt doorgeslapen!!

Ik niet...haha...ik werd om 5.00 uur (nieuwe tijd dus eigenlijk 6.00 uur) wakker en dacht echt..."jeetje wat een feest!". Ik was zo opgewonden dat ie zo lang had geslapen en er van overtuigd dat ie elk moment wakker kon worden dat ik zelf niet meer kon slapen.
Uiteindelijk werd ie om 7.15 (nieuwe tijd, dus eigenlijk pas 8.15!!) wakker. En hij heeft ook niet eens gemekkerd in zijn slaap.

In een woord GEWELDIG!

Hij is vandaag precies 13 weken!

Helemaal super.
Ik hoop dat ie het vol houdt. Ik weet nu in ieder geval dat ie het kan.
(dat geeft weer hoop he)

Ik lag ook altijd te wachten, nu gelukkig niet meer. Ondertussen zijn wij de volgende stap aan het overwegen en dat is de fles van 23.00 uur te laten vallen. HIj is nauwelijks wakker te krijgen en met heel veel moeite krijgen we er bijv. 100cc in

Hahah ja dat is de volgende stap.
Lijkt me ook lekker hoor als die voeding van 23.00 er af kan.
Maar ik ben nu al heel blij met deze vooruitgang.

Hoe oud is die van jou?
En duurde het lang voordat je zelf niet meer wakker werd?

Lukas is vandaag precies 14 weken. Ik denk dat wij vanaf week acht ongeveer met speentjes zijn begonnen om op die manier zijn slaapje te rekken. Ik zelf ben pas weer gaan doorslapen toen ik twee weken geleden begon met werken omdat ik daardoor zoooo moe was, maar ik ben altijd al een slechte slaper geweest.

Lukas is vandaag precies 14 weken. Ik denk dat wij vanaf week acht ongeveer met speentjes zijn begonnen om op die manier zijn slaapje te rekken. Ik zelf ben pas weer gaan doorslapen toen ik twee weken geleden begon met werken omdat ik daardoor zoooo moe was, maar ik ben altijd al een slechte slaper geweest.

Terug
Bovenaan