Gaan we door of stoppen we ermee (3e kindje)

Hoi,

Vorig jaar aug. zijn we aan de klus gegaan voor een derde kindje.

Dit bleek niet echt makkelijk te gaan, aangezien ik pcos heb.
Hiervoor slik ik nu al dik een jaar medicatie maar tot op heden ben ik nog steeds niet zwanger.

Nu ben ik vandaag bij de gyn geweest.
Hij sprak over zaadcontrole, samenlevingstest en echo's doen ivm de eisprong.

De echo's heb ik bij onze eerste ook gehad, toen slikte ik clomid voor de eisprong.
De 2e diende zich spontaan aan.

Nu heb ik de laatste maanden wat meer afstand van het geheel en ook van het forum kunnen nemen.

Maar op dit moment zit ik echt op zo'n punt van, hoelang en tot hoever gaan we hier mee door.
Als ik heel eerlijk ben zie ik die hele malle molen niet zo zitten.
Natuurlijk zou het helemaal geweldig zijn om nog een derde kindje te mogen krijgen, maar niet ten koste van alles.
We hebben 2 pracht kinderen die natuurlijk ook steeds groter worden (5 en 3) en het gat wordt hierdoor ook steeds groter.
Toen ik terug kwam uit het ziekenhuis had ik echt zoiets van, wil ik dit???

Ik wilde even van me afschrijven, vandaar mn hele verhaal.
Misschien dat sommigen mijn naam nog herkennen, ben hier al een poosje niet geweest.
Heb al veel namen zien komen en gaan en er zijn al diversen die intussen al moeder zijn.

Ik zou het wel fijn vinden om bijv een reactie van een moeder te krijgen die net als wij al 2 kids hebben en hoe die hier tegen over zouden staan.

Liefs Mamaloe

hey
das wel erg toevallig, dat je op mijn topic reageerd en ook anti biotica hebt gehad voor je kies, ik ook, en net zo lang bezig bent, jullie inmiddels voor een 3de, maar wel toevallig allemaal he? misschien heb je zin om op msn verder te praten ik hoor het wel

groetjes danielle

hey
das wel erg toevallig, dat je op mijn topic reageerd en ook anti biotica hebt gehad voor je kies, ik ook, en net zo lang bezig bent, jullie inmiddels voor een 3de, maar wel toevallig allemaal he? misschien heb je zin om op msn verder te praten ik hoor het wel

groetjes danielle

hoi mamaloe,

Heb net bij danielle gereageerd op bijna dezelfde vraag....
Lees anders ff daar, anders type ik 2 keer hetzelfde.

In elk geval veel sterkte met wat je ook kiest.

Liefs mama Peet

Terug
Bovenaan