Gaan we elkaar nou ontmoeten of niet?

Hai dames,

Ik had eerder al een ideetje geopperd om elkaar zo eind januari te ontmoeten en live kennis te maken en lekker te kletsen, echo's uit te wisselen etc. Een aantal hebben gereageerd een aantal niet.

Om het vooral zuiver te houden wil ik je vragen als je dit een leuk idee vindt om alleen in dat geval even hieronder te reageren. Ook als je ideeen hebt over centrale plekken(we komen uit alle windstreken) of leuke dingen om te doen die dag.

Als iedereen gereageerd heeft zou ik enkel dit stukje per email willen voorzetten ipv over het forum.

Zou je bij "aanmelding" zo vriendelijk willen zijn mijn een emailtje te sturen met je naam en emailadres, dat werkt makkelijk dan hier alle emailadressen op het forum te plaatsen.

Mijn emailadres is onica(at)ffector(punt)nl.

Ik heb er in ieder geval zin in!!

Ik vind het een super leuk idee!! ik zou graag willen maar ligt er aan welke datum het gaat worden!!Misschien Utrecht of Arnhem ligt wel vrij centraal gelegen toch? Als jullie een datum weten, let me know dan kijk ik of het lukt!!

Is het een idee om elkaar te ontmoeten op de 9 maandenbeurs? Al moet ik zeggen dat het daar wel vaak heel druk is.
Ik ga ervan uit dat ik erbij ben, heb mijn rijbewijs dus kan overal heen als ik dat wil en geregeld krijg met de rest van de kids, of nemen we kids mee (van mij hoeft dat niet perse, loop ik de hele tijd de hoeien ipv gezellig te kletsen)
groetjes

Ik denk dat het verstandig is om te weten waar iedereen vandaan komt op moment dat de lijst van aanwezigen bekend is. Stel we komen allemaal uit noord holland en noord brabant eerder daar tussenin afspreken.

Maar ik ben nog steeds van de partij (als ik niet hoef te werken die dag want ja in de zorg werk je nou eenmaal onregelmatig.)

ik kan denk ik niet. Ik ben bang dat ik de hele maand januari bezig ben. Ik krijg de eerste week van februari de sleutel van het nieuwe huis, en de laatste week van jan heb ik tentamens. Maar jullie zijn straks allemaal welkom in het nieuwe huis ;).

Hi voor degene die hun emailadressen hebben gestuurd bedankt, ik heb de mails ontvangen.

Als er hier wat reacties binnen zijn en de rest van de adressen doe ik een mail uit.

@jacqueline, ik denk dat op de beurs ontmoeten wat onhandig is. Iedereen gaat met haar eigen vriendin, familie of gezin. Echt kennismaken en kletsen is dan wat lastig denk ik zo.

Elkaar op een logische plek treffen lijkt me handiger.

Uiteraard geldt dat we gezamenlijk tot een plek, datum en locatie komen.

Ik zie verdere reacties graag tegemoet.

Terug
Bovenaan