Gaan we hier strakjes verder of op het 0-1jarige forum?

Ondanks dat er al best veel moeders zijn, lees ik nog maar weinig verse moederbelevenissen of probleempjes.
Gaan we na de bevalling door naar een ander forum of blijven we voorlopig hier lief en leed delen?
Ik merk dat ik alweer de zenuwen begin te krijgen of het allemaal wel gaat lukken straks met 2 kindjes, maar ja dat zullen de hormonen ook wel zijn. Er zijn er zat die het met meer kinderen ook prima kunnen.

Groetjes!

Hoi,

Ik weet dat dit forum voorlopig nog blijft bestaan, dus zullen we voorlpoig hier nog wel blijven. Hier zijn we tenminste allemaal maart moeder (of in ieder geval in de buurt). Na een tijdje wordt dit forum wel opgedoekt dus dan kunnen we zelf een nieuw forum maken, voor de mensen die dat willen. Zo zit ik ook bij het juli 2005 moeders forum.

Ook ik vraag me af hoe het straks gaat lopen met twee kindjes. Het zal wel lukken maar hele praktische zaken lijken me toch wel lastig worden. Straks komt alles tegelijkertijd en ben je zelf ook nog gammel! Ik ben dan ook erg benieuwd hoe dat gaat.

Fleur (39+1)

Terug
Bovenaan