Gaan we nu weer normaal met elkaar om...

Zijn jullie vergeten dat de redactie een aantal weken geleden heeft gewaarschuwd dat ze het forum zouden sluiten als het vitten op elkaar zo zou blijven. Dat is denk ik ook niet wat we willen, dus laat de ander die een andere mening heeft dan jij in haar waarde. Ik ben zelf al 5 maanden geleden bevallen maar kom hier nog steeds iedere dag. Juist omdat ik nu weet wat voor iets prachtigs je ervoor terug krijgt vind ik zwangerschap en bevalling nog magischer dan voorheen. Het boeit me ook ontzettend elke dag weer te lezen hoe jullie alles ervaren, ik weet het zelf namelijk ook nog als de dag van gisteren. Ik vind het dan zo jammer om te zien dat jullie je tijd en aandacht aan zoiets relatiefs onbelangrijks schenken, geniet er toch lekker van. Ik geef toe dat Loentje af en toe als een wijsneus over kan komen maar ze heeft net als elke andere zwangere vragen en als ze op sommige van jullie vragen een juist antwoord weet wat nogal confronterend overkomt, ga dan eerst voortaan even bij jezelf na, wil ik dit wel lezen, anders ga gewoon naar het volgende berichtje. Loentje is in het verleden ook al constant het pispaaltje geweest, en onterecht vind ik echt. En dingen die tegen haar gezegd zijn zoals dat je medelijden met haar kindje moet hebben vind ik wel zo ontzettend laag dat ik denk, ga nou eens even na wat jezelf als aanstaande moeder zegt..... als jullie begrijpen wat ik bedoel. Geniet er gewoon allemaal lekker van, die 40 weken gaan zo ontzettend snel, mag je Loentje niet zeg er dan gewoon niks meer tegen.

Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap en heel veel geluk in de toekomst met jullie kindjes, veel liefs van Martine
 
Zeg muts: Jij bent dus al bevallen. De onrust die Loentje veroorzaakt treft dames die nog niet bevallen zijn. Nu niet ineens ook(!) de wijsneus uit gaan hangen hè?!
 
Hoi Martine,

Ik bedoel er verder niks vervelends mee hoor, maar ik begrijp niet dat je je nog druk maakt om mensen die de dingen doen die jij niet begrijpt. Laat ze toch in hun waarde en nog belangrijker, jezelf ook. Je kunt nu eenmaal de wereld niet in je eentje verbeteren. En als Loentje er zo'n moeite mee heeft, moet ze voor zichzelf opkomen, ze heeft er toch helemaal niks aan als een ander dat voor haar doet. Er zitten nu eenmaal rare mensen hier op de site, die het inderdaad nodig vinden om met woorden aan te dikken wat ze nu eigenlijk bedoelen en dat die woorden kwetsend kunnen zijn voor anderen snappen zij vaak niet. Dus inderdaad, dit geldt ook voor jou: Lees er gewoon overheen en laat die mensen hun plezier hebben.

En wat de redactie betreft: Je gelooft toch niet dat ze deze site zullen sluiten als het niet verbetert. Het zal hun toch een rotzorg zijn hoe mensen met elkaar omgaan. Zij lijden er zelf niks mee hoor.

 
Hoi Martine,

Ik ben eigenlijk benieuwd- aangezien jij hier waarschijnlijk al een tijdje 'rondhangt' - of dit forum altijd zo'n fijn niveau heeft. Ik kom hier vanaf februari en moet zeggen dat het tot nog toe niet anders geweest is. Er is altijd wel iemand het pispaaltje en bepaalde steeds terugkerende onderwerpen zorgen steeds opnieuw voor de meest belachelijke reacties. Is dit al eens anders geweest?
Was dit ooit een alleen maar leuk forum?

He meid, veel plezier met je ukkie! En laten we hopen dat het weer wat leuker wordt hier (of dat we nog meer bedreven worden in het 'er over heen lezen').
 
Ik kom hier sinds mei vorig jaar en eigenlijk is het pas sinds begin dit jaar zo erg geworden met dat gevit. Ik vind het echt heel jammer, je kunt als je de berichten op datum laat zetten vanaf het oudste bericht zien dat dit eerst echt anders was. En ik schrijf hier verder nooit iets maar lees wel alles omdat ik het nog steeds superinterressant vind. Ik heb gewoon echt zoiets van wat ben je nou voor een voorbeeld straks voor je kind als ie leert dat iedereen die hij/zij niet mag maar weg moet pesten. Ik vind het gewoon erg onvolwassen. Maar ja, helaas vind niet iedereen dit.

groetjes Martine
 
Terug
Bovenaan