Zijn jullie vergeten dat de redactie een aantal weken geleden heeft gewaarschuwd dat ze het forum zouden sluiten als het vitten op elkaar zo zou blijven. Dat is denk ik ook niet wat we willen, dus laat de ander die een andere mening heeft dan jij in haar waarde. Ik ben zelf al 5 maanden geleden bevallen maar kom hier nog steeds iedere dag. Juist omdat ik nu weet wat voor iets prachtigs je ervoor terug krijgt vind ik zwangerschap en bevalling nog magischer dan voorheen. Het boeit me ook ontzettend elke dag weer te lezen hoe jullie alles ervaren, ik weet het zelf namelijk ook nog als de dag van gisteren. Ik vind het dan zo jammer om te zien dat jullie je tijd en aandacht aan zoiets relatiefs onbelangrijks schenken, geniet er toch lekker van. Ik geef toe dat Loentje af en toe als een wijsneus over kan komen maar ze heeft net als elke andere zwangere vragen en als ze op sommige van jullie vragen een juist antwoord weet wat nogal confronterend overkomt, ga dan eerst voortaan even bij jezelf na, wil ik dit wel lezen, anders ga gewoon naar het volgende berichtje. Loentje is in het verleden ook al constant het pispaaltje geweest, en onterecht vind ik echt. En dingen die tegen haar gezegd zijn zoals dat je medelijden met haar kindje moet hebben vind ik wel zo ontzettend laag dat ik denk, ga nou eens even na wat jezelf als aanstaande moeder zegt..... als jullie begrijpen wat ik bedoel. Geniet er gewoon allemaal lekker van, die 40 weken gaan zo ontzettend snel, mag je Loentje niet zeg er dan gewoon niks meer tegen.
Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap en heel veel geluk in de toekomst met jullie kindjes, veel liefs van Martine
Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap en heel veel geluk in de toekomst met jullie kindjes, veel liefs van Martine