Gaan we weer....

Hai dames,

In januari zijn we begonnen met IUI. Helaas viel mijn eisprong op zaterdag, mochten we het zelf doen. Helaas was dat niet gelukt. In februari was het vaag of ik een eisprong had. In maart had ik weer netjes op tijd een eisprong en eindelijk konden we de IUI doen (inseminatie). Helaas is onze eerste poging tot IUI mislukt (zoals vele al hadden gelezen vorige keer). Maandag, vandaag dus, zijn we weer begonnen met de echo. Helaas was er nog niets te zien. Ik moet vrijdag weer langskomen. Zo het mischien om en om bij mij komen. Want 1 eileider zit bij mij dicht. Weet iemand dat??

Gaan we weer al die rompslomp mee maken. (ben al bijna meer dan 2 jaar bezig).
Moest het even kwijt hoor dames. Maar ik geef de moed niet op. We gaan voor
die 2 de IUI poging!

We wachten af.....

Groetjes, Sabrina (Sab)

Hoi sabine

Ik kan je geen antwoord geven op je vraag wilde alleen even heel veel sterkte wensen met de tweede poging hopelijk gaat het deze keer wel goed.

groetjes rozemarijn

Hoi Sab,

Ik ben ook met IUi bezig, ben nu een maandje gestopt maar start begin mei weer met Clomid. Ik denk inderdaad dat je om en om je eileiders gebruikt. Misschien niet precies om en om maar het wisseld wel in ieder geval. Door declomid produceer ik meerdere follikels Soms wel 3 grote rechts, en 2 kleinere links. Dus kan alle kanten op. Ik zou het vrijdag gewoon vragen als je weer voor een echo moet. Weet je in ieder geval hoe het in elkaar steekt.

In ieder geval succes.

Groet Lejo

Hallo Sabine,

Het is jammer dat Inge op vakantie is. Zij zou je daar goed antwoord op kunnen geven. Volgens mij heeft ze het daar ook wel eens over gehad. Ik weet alleen niet of ze dat op dit nieuwe forum of op het oude forum had gedaan. Het is inderdaad zo dat je eileiders om en om een eitje laten rijpen alleen kan het ook zo zijn dat er achter elkaar eentje een eitje laat groeien. Ik dacht ook dat dat om en om ging maar toen ik afgelopen woensdag voor de controle echo ging zat hij aan de rechterkant dit was verleden keer ook het geval. Wat zegt je gyneacoloog ervan?  

Groetjes
patricia

Hai dames,

Bedankt voor jullie reactie's! Ze zeiden tegen mij dat dat inderdaad wel zo kon zijn.
Maar ik ga het vrijdag nogmaals vragen hoe dat nou in elkaar zit.

Ik voel ook soms links en rechts een beetje een raar gevoel. Volgen mijn gyn. is het daar binnen dus bezig. (Je eierstokken dus.) En rechts van mijn kant uit, die eileider zit dus dicht. Ik heb daar heleboel eitjes, maar ze kunnen dus niet door mijn eileider heen.

Wordt vervolgd!!

Groetjes, Sabrina (Sab)

PS: Ik zet Sab er altijd bij (inlognaam), omdat als het goed is is er nog een Sabrina.  
           Om verwarring dus te verkomen.

Ohhh wat een kudde dieren zijn we toch hè. Schaam me dood.
Ik wist best dat je Sabrina heette maar toch zette ik Sabine neer. Stom stom stom. Waarschijnlijk omdat ik dat in een van die vorige berichtjes zag staan.

Heeft je gyneacoloog dan niet voorgesteld om je eileider  open te maken?

Liefs
patricia

Hai,

Om nog even snel te reageren. Hhahahahah, nou het maakt niet uit hoor. Al die namen  lijken natuurlijk ook zo allemaal op elkaar.

Ik heb een kijkoperatie vorig jaar gehad. Ze hebben meteen alles schoon gemaakt. Maar bij mijn rechtereileider zit dus nog een laagje baarmoederslijm eromheen. Denk maar aan een zakje waar je een elastiek erom heen doet. Zo wordt dus 1 eileider bij mij dicht geknepen. Ik vroeg ook waarom ze het dan niet open maken. Maar ze kunnen er heel moeilijk bij. Hij is bang dat hij anders de eileider beschadigt. En volgens mijn gyn. kan ik gewoon met 1 eileider zwanger worden alleen is dat tot heden nog niet gelukt.

Ik moet ook iets afvallen, dat zo ook gunstiger zijn. Ik ben niet echt dik, maar na de miskraam wel bijna 15 kilo aangekomen. Door verdriet heb ik lopen eten. Ik ben namelijk maar 1,53 m lang. En weeg ahum, ahum rond de 69 kilo.

Het ziet er globaal wel gunstig voor ons uit, maar waarom het dan niet lukt om zwanger te worden....

Groetjes, Sabrina (Sab)

Hoi SABRINA,

Jeetje dat is wel balen zeg maar ik heb het inderdaad gehoord dat je met 1 eileider hartstikke zwanger kunt worden. Het wil dan niet eens zeggen dat je minder kansen hebt als iemand met twee eileiders.

Frustrerend is het hè als alles er toch goed uitziet maar het wil niet lukken. Let op ooit lukt het bij ons ook hoor en dan lachen we om deze periode van ellende. (Ohhhh dat hoop ik toch zoooooooo) Ik zit nu weer in de periode van hopen en vrezen. Ik merk wel dat ik iedere keer meer ga hopen dat het deze keer raak is. Denk dat ik er veel te veel mee bezig ben, maar ja wat wil je als je al meer als 2 jr bezig bent op een gegeven moment kun je het niet meer van je af zetten.

Ga weer eens aan het werk!
Liefs
patricia

Terug
Bovenaan