gaan we weer!

HEb weeer om de 10 minuten harde buiken die flink pijnlijk zijn. en wat ook doortrekt naar mn rug.

Ook al weet ik wel dat het waarschijnlijk niks is, toch ga ik me weer druk maken over van alles en nog wat...zou het dan nu misschien toch...????!
Ga maar op tijd slapen...dan is het morgen vast beter!

Sucses joh...........ik hoop in die zin dat het niet doorzet omdat je mannetje zich nog op zee begeeft.
Het zou natuurlijk wel fijn zijn wanneer hij erbij kan zijn.
Pak ff een douche ofzo met een paracetamol en dan idd lekker slapen.
Sucses laat je ff wat weten.......

Liefs louise

he wat vervelend. Als je mannetje er nu zal zijn dan was het anders, dan had het wel door mogen zetten!!
Ik heb gelukkig nooit eerder last gehad van voorweeen. Als ik kramp heb dan begint de bevalling ook!! Hoop dat dat dit keer ook het geval is.

Groetjes Anne

als ze echt elke 10min komen zou ik toch de vk bellen voor de zekerheid, dat ze even komt kijken,, ik heb ook veel last van voorween, net als de vorige zw.schap, maar daar hoort geen ritme in te zitten, wel zijn ze vaker pijnlijk (hoewel ze zeggen van niet????)
maar elke 10min en doortrekken naar je rug?? ff bellen zou ik zeggen!!
Succes en hopelijk vals alarm en blijft de kleine zitten tot je man thuis is!
Liefs MJ

Heb vannacht wel redelijk geslapen en het is nu wat afgezwakt allemaal.

Kan wel bellen naar het ziekenhuis, maar heeft ook niet zoveel zin. Het is zeker niet zo dat dit al echt weeën zijn. Mocht het nu steeds zo doorgaan tot morgen ofzo kan ik altijd nog bellen. Ik heb geen zin om nu al naar het ziekenhuis te gaan (45min afstand) en dan weer naar huis gestuurd te worden..

Denk dat ik het snel genoeg weet als het serieus wordt.

Jasper komt over 2 weken thuis. En verwacht niet dat ons mannetje nu eerder komt ofzo!

Komt vast wel in orde allemaal

Terug
Bovenaan