gaan wij de maand maart nog wel redden????

he meiden ,

effe lekker wat anders:
ik ben nu 40+2,nog nog 2 dagen en dan is het april,
nu zat ik vanochtend te denken volgens mij gaat het deze dagen niet meer gebeuren.
hoe denken jullie daarover?
ik heb altijd gezegd dat onze kleine op 1 april geboren word,vandaar mijn inlognaam 1april.

gr chris

Hoi,

Ik ben er ook bang voor dat ik het deze maand niet meer ga halen.
En ook ik heb tegen iedereen gezegt dat hij/zij 1 april komt.
Ben morgen 40 weken en mijn eerste was 3 dagen te laat dus dan zou het maandag worden. We zullen zien.
Vanmorgen dacht ik jippie de krampen zijn begonnen, dus niet moest alleen heel erg naar de wc .
Krijg steeds meer last van mijn rug en nek (heb bij 6 wkn een whiplash opgelopen) en daar baal ik nogal van gelukkig ben ik niet zo veel aangekomen, mijn VK zegt nu al dat ik er lichter uit ga als dat ik er ben ingekomen, nou mij hoor je niet klagen!!!

Ik wens je veel succes en misschien zie ik je wel weer in de april moeders???

groetjes Leonne

hoi,

ik denk ook niet dat het nog wat word in maart, ben ook al over naar het april forum.

ben vanochtend weer bij de verloskundige geweest, nog geen enkele cm ontsluiting.
over 8 dagen als er nog niets is word die kleine gehaald, 6 april, goede vrijdag dus.

ik weet nu dus ieder geval dat het maximaal nog 8 dagen duurt, even afwachten dus,
alleen waarschijnlijk word het een keizersnede omdat het kindjezo groot is zijn ze bang dat hij " de bocht" niet kan maken, maja we zien het wel........

en ook hier denkt er eentje dat ze april mama word...vandaag 40w en ook ik heb gezegt let maar op op 1 april komt onze dondersteen ahhaha, maandag word ik gestript, en mocht dat niet helpen de maandag erop ingeleid. dus nog max 10 dagen....hopelijk komt het toch echt eerder pfffffffffff...

succes verders met afwqachten, gelukkig ben ik nog niet de enige...

liefs sweety (40w )

Terug
Bovenaan