Gaat allemaal goed hier!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

allereerst: Thnx voor jullie felicitaties!!! Ik was idd erg snel weer op de been. Ik heb zelfs Sylvan bij de gemeente aangegeven!! Die vrouw vond het erg bijzonder dat de moeder het kindje aan kwam geven.
Ik voel mezelf ook gwn harstikke goed, en heb deze bevalling als erg goed ervaren. Heerlijk thuis, doen en laten wat je zelf wilt en nergens naar hoeven kijken.

Met Sylvan gaat het allemaal goed. Het is echt een tevreden, en rustig manneke. We horen hem eigenlijk niet, ja soms eens ff een schreeuwtje, maar dan valt hij weer in slaap. Behalve als hij ECHT honger heeft, dan laat hij van zich horen, haha! Moet er altijd om lachen, als ik hem dan verschoon, hoe boos hij kan zijn  Wat dat betreft is het net zijn grote broer
Hij heeft eergister alleen heel erg slecht gegeten. Hij dronk zomaar 40 hooguit 50cc, en had iedere x wel een flinke dunne luier.
Heb dus naar de HA gebeld, en moest de voeding aandunnen met water, zodat hij toch vocht binnen krijgt. Mocht het de volgende dag (gister dus) niet beter gaan, moesten we weer aan de bel trekken.
Maar gelukkig is dit niet nodig geweest. Hij drinkt nu goed voor zijn doen... Vandaag zelfs een flesje van 80cc!! Das echt goed voor hem. De afgelopen nachten is hij alleen 2x gekomen, en das toch wel vermoeiend hoor. Maar dit is een beetje onze eigen schuld denk ik. We voeden hem nl. op verzoek, dus als hij om 22.00 echt erge honger heeft, geven we hem dan dus zijn laatste flesje... Dan komt hij dus rond 1.30 - 2.00 en dan rond 5.30.
Heb het nu zo weten te sturen dat hij zijn laatste flesje vandaag rond 23.00 krijgt. Dan zou hij rond 3.00 wakker worden, en dan rond 7.00 (hoop ik dan).
Mijn man heeft gezegd, dat als hij zo makkelijk wordt als Dylano, dat hij zijn schoen opeet en naar de kerk gaat. Mensen zeggen dat wij geen 2e zoals Dylano kunnen krijgen. Nou, wie weet niet, maar wie weet ook wel  Ik heb maar gezed tegen Ramon dat hij veel moet lopen op zn schoenen, des te minder hoeft hij op te eten

Dylano doet het ook harstikke goed! Hij is eindelijk weer zichzelf aant worden. Er is ook wel zoveel gesleept met dat manneke, dat hij het op een gegeven moment ook niet meer wist. Maar gelukkig is dat nu voorbij.
Hij heeft alleen wel al zijn broertje een klap in zijn gezicht gegeven  Dit omdat hij mij uit wou dagen (papa ging ff naar boven) en ik had Sylvan vast. Hij moet dus weten dat dat echt niet mag en heb het hem wel duidelijk gemaakt, hoop ik dan.
Maar gelukkig heeft Sylvan er nix van meegekregen, die schrok, maar ging daarna weer heerlijk verder slapen.
Maar dit is alweer bijna een week geleden, en nu is Dylano harstikke lief. Wilt allemaal kroelen en kusjes geven, en vind het leuk als Sylvan moet niesen.

De kraamhulp was er zondag voor het laatst. En we zijn blij ook. Pffff... Waren niet meer in ons eigen huis. Alles staat ergens anders... Zoeken, zoeken, zoeken dus
Het was wel altijd netjes opgeruimd hiero dat wel hoor. Nu nog trouwens, haha!
Ze heeft Sylvan sokjes aangedaan, en toen ik hem ging verschonen waren zn voetjes blauw en koud. De sokjes zaten veelste strak!! Moet toch niet kunnen hé?! Had hij moeten zien hoor.
Ook heeft ze zn flesje veelste heet gemaakt, met als gevolg dat hij dus niet wou drinken, ja dat vind ik niet gek. Maar goed... Dit is mij ook al weleens overkomen met Dylano, maar heb liever dat ikzelf het doe, dan een ander.
Ook heeft ze Dylano heel de dag volgepropt met eten, om hem zoet te houden. Dit merkten we aan zn luiers ook. Pfffff... Mss wel 5 luiers op een dag. Ja, vind ik niet gek hoor!
Maar gelukkig kunnen we nu verder met ons uitgebreide gezinnetje, zonder "vreemde" in huis. Heerlijk vind ik het!
Soms wel een beetje druk, want als Dylano klaar is met eten, komt Sylvan alweer.
Of gaat Dylano naar bed, komt Sylvan.

Maar het gaat dus allemaal goed hier!!

Liefs Debby.

Hoi Debby,

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie allemaal. Ja, en dat Dylano even tijd nodig heeft gehad om te wennen.... dat had patrick toen ook. Die kwam na een week weer terug op aarde. Is ook niet niks he?
En wat een muts die kraamhulp zeg, moet toch niet kunnen die foutjes? Zo had onze kraamhulp bij Ilona even 'gemist'   dat ze spruw had.

Nou, ik zou zeggen geniet er lekker van meid! En er komt een tijd dat ze allebei hetzelfde ritme krijgen hoor en dan heb je weer wat meer tijd voor jezelf!

x miranda

Terug
Bovenaan