gaat alles nog goed daarbinnen?

hoi hoi,

ik weet dat kwaaltjes hebben echt niet leuk kan zijn, zeker de misselijkheid is verschrikkelijk maar ik merk maar heel weinig en dat vind ik soms ook best eng. ik zoek soms echt naar dingen: zitten de adertjes nog op mijn borsten en wanneer voel ik me nou weer een beetje misselijk? dan weet ik weer dat de baby aan het werk enz enz. hebben sommige van jullie dat nou ook, het onzeker gevoel of het allemaal wel goed gaat omdat je je eigenlijk meest van de tijd voelt als altijd?

groetjes

hahaha

genoeg denk!
Ook ik heb dat mar ben wel misselijk.
Telkens denk ik bij de eerste had ik echt hele zeere borsten en nu bijna niet....
Maar misselijk ben ik nog wel dus ga er maar van uit dat alles goed is. Maar geen kwaaltjes is wel erg fijn maar toch ook weer onzekerheid.
Maar geloof mij het gelt voor elke zwangere vrouw deze eerste 3-4 maanden.

Ik blijf alle kwaaltjes wel houden, en het is mijn eerste zwangerschap, zonder mk gehad te hebben, misschien sta ik er daarom wat relaxter in.
Als ik zo nu en dan de wcpot blijf omhelzen, maak ik me niet druk, ha ha!!!
Al zou ik tegelijkertijd erg blij zijn als dat nu eens ophield... Ben nu 12 weken, zal me toch wel snel wat beter voelen hoop ik...

Hi, ik begrijp je onzekerheid zeker. Ik ben wel erg misselijk enzo, maar mijn zusje heeft een miskraam gehad, terwijl ze gewoon misselijk bleef enzo. Het vruchtje kwam niet los en ze moest uiteindelijk gecuriteerd worden. Ik kan me dus ook behoorlijk druk maken. Toch hou ik me eraan vast dat het echt in de meeste gevallen goed gaat. Dat is een statistisch gegeven, dus.. Laat je niet gekmaken en geniet van de uitblijvende misselijkheid ;-)

x Taraneh

Jaaa ik heb daar ook last van jaaa.. Ben nu 18,3 weken zwanger en heb nu eigenlijk niet echt ergens last van en mn buik wil ook niet echt groeien dus soms voel ik de schopjes en denk ik o jaaa ik ben zwanger hihi... Maar ik heb een angelsound 35,- gekocht voor als ik twijfel (soort dope tone van verlosk.) om naar het hartje te luisteren en dan kan ik weer ff gerust ademhalen.... Dat ding is echt geweldig... misschien voor jou een tip!

Eigenlijk maak ik mezelf gewoon elke keer gek om te denken van is alles nog goed daar binnen... maar ja ik denk dat als je de hele dag misselijk bent of andere lich. klachten ook niks is dus moeten eigenlijk heel blij zijn met zon zwanger schap :D

Groetjes Joyce

Jaaa ik heb daar ook last van jaaa.. Ben nu 18,3 weken zwanger en heb nu eigenlijk niet echt ergens last van en mn buik wil ook niet echt groeien dus soms voel ik de schopjes en denk ik o jaaa ik ben zwanger hihi... Maar ik heb een angelsound 35,- gekocht voor als ik twijfel (soort dope tone van verlosk.) om naar het hartje te luisteren en dan kan ik weer ff gerust ademhalen.... Dat ding is echt geweldig... misschien voor jou een tip!

Eigenlijk maak ik mezelf gewoon elke keer gek om te denken van is alles nog goed daar binnen... maar ja ik denk dat als je de hele dag misselijk bent of andere lich. klachten ook niks is dus moeten eigenlijk heel blij zijn met zon zwanger schap :D

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan