<p>Hallo allemaal,</p><p>De borstvoeding is bij mij tot 2x toe niet gelukt, bij mijn andere kids. </p><p>Mijn tepel wilde niet, ook niet met behulp van een tepel hoedje, het deed enorm zeer, en de echte stuwing was na een week nog niet geweest. </p><p>Nu was ik toen 18 jaar, en 20 kilo lichter dan nu met hele kleine borsten. </p><p>Inmiddels ben ik bijna 30, stukje voller, en daardoor zijn mijn borsten ook verandert en veel groter geworden (beetje gênant dit haha)</p><p>Nou ben ik zelf in de veronderstelling dat dit keer de borstvoeding bij baby nummer drie straks helemaal gaat lukken, dit omdat me borsten groter zijn, me tepels beter stijf worden, en ik het gevoel heb omdat ik ook een stuk ouder ben dat het nu helemaal een succes gaat worden.</p><p> </p><p>Wat vinden jullie? Is dit de roze (in ons geval blauwe) wolk waar ik op zit....of zou dit wel eens zo kunnen zijn.</p><p> </p><p>Graag jullie meningen en ervaringen. </p><p> </p><p>Groetjes een moeder die heel graag een keer borstvoeding geeft. </p>