gaat de tijd bij jullie ook zo snel?

Vandaag is onze Quinn alweer 4 weken. Wat gaat die tijd snel. Vooral de eerste 2 weken vlogen voorbij. Ik had echt het gevoel dat ik in een sneltrein zat die af en toe stopte, maar niet genoeg om even bij te komen. Gelukkig is dat gevoel nu voorbij, maar nog gaat het snel. Ik hou een soort dagboekje bij. Deed ik al tijdens de zwangerschap en nu nog steeds, maar het lukt me gewoon niet om er elke dag in te schrijven. Vanmorgen moest ik nog van   5 dagen inhalen en ik wist gewoon niet meer wat ik die andere dagen gedaan had of wat er gebeurd was. Tsja...
Nu zijn veel dagen wel hetzelfde qua inhoud, nml. kind voeden, verzorgen, zelf even computeren, douchen, bezoek, even wandelen, koken,huishouden doen en dat was het wel weer, maar toch.
Herkenbaar?
Groetjes Veerle
Mama van Quinn 22-01

ja en nee.aan de ene kant is de tijd idd zo om.vooral de eerste 2 weken ja.aan de andere kant heb ik zoiets van;ik wil nu wel weer eens dit of dat,mag dat al?onee,ik ben net 3 weken geleden bevallen.
vandaag ben ik voor t eerst weer alleen.mn man is na 3 weken vakantie weer werken.ik had wel een lekker ritme vandaag;mannetje uitgezwaait,boas 5 uur nachtvoeding,geslapen tot 9 uur,voeden,wassen en aankleden,flessen uitgekookt,wasje gedraaid,gecomputerd,weer voeden,dutje gedaan,weer voeden,nu weer computeren,dalijk ff winkelen,koken,voeden en dan maar vroeg naar bed.ik zie wel op tegen de avond,want mijn mn komt niet thuis.hopelijk gaat elke dag zo snel en soepel als deze en is t snel weer weekend en dan snel 6 weken later,dan heeft mn man een andere baan.
groetjes kari

Hééééél herkenbaar! Bij mij vliegen de weken ook voorbij! Na de kraamweek moest manlief meteen weer aan het werk en ook avonden en in het weekend (lang leve het onderwijs en alle open dagen enzo!), dus dat was meteen mijn vuurdoop. Toen had ik echt het gevoel dat de dag voorbij sjeesde en dat ik aan het eind niets gedaan had dan voeden en zelf douchen...
Nu gaat het iets beter, al zoeken we nog steeds erg naar een ritme w.b. voeden en slapen enzo. Het gaat nog allemaal niet vanzelf, al gaat het wel steeds beter (gelukkig!). Maar de tijd gaat zoooo snel! Mijn kleine meisje is al niet zo ieniemienie meer, maar wordt al lang!!! En ze wil al dingen pakken en begint te brabbelen, zo lief!
Gelukkig nog 11 weken voordat ik weer moet werken. Hoe lang hebben jullie nog?

Ja echt wel!!!   Manlief zegt elke dag:als je tijd heb wil je dan dit of dat doen?
Man ik heb echt geen tijd,ik heb het nog nooit zo druk gehad!!
Ik dacht altijd dat het saai zou zijn om de hele dag thuis te zitten,of dat ik me zou vervelen,nou echt niet dus! Ik moet vaak zelfs haasten om het eten optijd klaar te hebben. Ik heb nu nog 7 weken verlof maar als die ook zo hard vliegen,ik  moet echt nog niet aan werken denken!! Huisvrouw bevalt me best goed!!!
Groetjes Mikkie.  

heeel herkenbaar!

Jasmijn is zaterdag ook alweer vier weken oud! de dagen vliegen om!
het is zomaar weer avond!
voor mijn gevoel zit er nu te weinig uren in een dag hihihihi!

maar ik geniet wel van elke minuut!
behalve vandaag! jasmijn wil sinds vanmorgen 10 uur al niet slapen!
wel beneden in haar kinderwagen of bij mij op schoot, maar leg ik haar boven neer is mw erg boos!

maar goed gewoon de tv maar even harder! want er is verder niets aan de hand want als ik haar op pak is ze gelijk stil en maakt ze tevrden geluidjes!

liefs Wilma

Ik vind ook dat de tijd supersnel voorbij gaat. Had ik voor de bevalling nog zo het huis netjes en schoon. Heb nu het gevoel dat ik nergens aan toe kwam. Kwamen vorige week een aantal collega's langs met een stapeltje tijdschriften. "daar kom je nu wel aan toe". hahaha. Mijn verlof is 20 april weer afgelopen en moet er ook nog niet aan denken om weer te beginnen. Maar gelukkig heb ik nog even...

Groetjes Mirjam

Hoi,
De tijd gaat idd erg snel!
Ik heb nu ook een babysite, waar je echt alles kan bijhouden!
Ga maar eens kijken op www.toddler.nl daar kan je gratis een babysite maken met fotos en dagboek en nog veel meer!
Groeten Denise

welke tijd?? 2x met de ogen knipperen en de volgende voeding staat alweer voor de deur, . Soms heb ik een dag waarin ik alles kan doen wat ik me had voorgenomen, maar soms is tijd om en heb ik voor mijn gevoel alleen gevoed.
Ik neem het maar zoals het komt, kan er niets aan veranderen he.
Groetjes, mira sinds 02-01 trotse mama van jaap

Terug
Bovenaan