Gaat die moeheid over? Zo ja, wanneer?

Het onderwerp lijkt me duidelijk. Ik hoop dat de moeders die eerder zwanger zijn geweest hier meer over weten! Dit is immers mijn eerste keer en kan mij niet voorstellen hoe ik nog pakweg 7 maanden iedere dag deze moeheid vol zou moeten houden...

HELP?

Ik heb nu meer last van vermoeidheid dan bij mn eerste zwangerschap! Maar t gaat waarschijnlijk wel weer over hoor. Tenminste, nu komt het door de hormonen, maar aan het einde van je zwangerschap komt het meer doordat je zo'n toeter voorop met je meedraagt;)

Zodra de placenta rond 12 weken de taken overneemt worden de klachten minder (zeggen ze). Hoop er zelf ook op, want ik word er inmiddels ook stapeltjegek van.. Dat betekent voor mij nog 5 weken moe, lui en slaperig zijn.

ze zeggen dat het na 12 weken minder gaat worden... helaas was het bij mijn eerste juist andersom, het werd nog erger :-(

maar bijna iedereen zal minder moe zijn

Ik ben ook zo moe, maar ik probeer alles erom heen te plannen. Scheelt ook dat ik werkeloos thuis zit.
's Morgen om kwart voor 7 gaat de wekker, dan mijn meissie op school krijgen. (douchen, aankleden, eten e.d.) dan eventjes een beetje rommelen in huis. Rond half 10 mijn 2x ontbijt naar binnen werken en dan even liggen.
12 uur meisje ophalen en 13 uur weer op school. dan weer lekker liggen tot half 3.
Dan snel even rommelen en dan meissie weer ophalen.
5 uur koken en om 6 uur lig ik weer voor pampus op de bank en manlief brengt meissie naar bed.
Zo gaat het al 3 weken en dat gaat prima hahaha
Maar als ik zou werken, dan zou ik niet weten hoe ik het allemaal voor elkaar zou krijgen...

x

Oh heerlijk al die meiden die ook zo moe zijn.

Dit is ook mijn eerste zwangerschap en tot nu toe kan ik het vergelijken met de ziekte van pfeiffer, alleen maar moe en misselijk. Ik werk 40 uur per week, maar als ik thuis kom, eet ik wat en ga gelijk naar bed, 7u gaat 't wekkertje weer, eten, een paar keer overgeven, douchen en hup naar het werk. In 't weekend ben ik pas in de namiddag voor uit te branden. Mijn vriend kruipt soms gezellig bij me in bed 's middags, maar toch, ben liever actief

Ik hoop, net als premiere-mere, dat het snel overgaat haha! Nog 5 weekjes en dan zitten de 12 weken erop.

Hier idem dito...
Vandaag extreem moe gewoon....vanmiddag ook liggen slapen en mijn jongste bij me in bed genomen..gevolg dat zij ook in slaap was gevallen en natuurlijk nu niet voor acht uur vanavond er in ligt maar ach...
Gisteren en eergisteren voelde ik me daar in tegen top fit!!!
Dan doe ik meteen ook teveel waardoor ik nu dan moet boeten...

Bij mijn vorige zwangerschappen ging de grootste vermoeidheid na 12 weken over..
Maar ik sliep wel elke middag als het even kon!

Terug
Bovenaan