gaat dit goed komen?

Hoi allemaal,

De meeste zullen mij wel kennen;)
Ik ben 30 jaar en 1,5 jaar getrouwd.
Dit is mijn 4e zwangerschap nog geen kindje thuis.
Vandaag mini klein beetje bloedverlies ben morgen 12 weken zwanger.
Ik kan dadelijk gelukkig naar de verloskundige voor een echo!
Ik hoop zo dat de nekplooimeting door gaat dinsdag en dat ik voor niets me zo ongerust maak!
Elke keer als ik er in begin te geloven dat het goed komt gebeurd er weer iets.
Mijn wens voor dit jaar is eindelijk na 2,5 jaar een kindje in mijn armen te houden!
Net als zovele hier op de site.
Ik heb wel besloten dat als dit mis gaat er jaar pauze komt want dit is geen doen meer.
Ook al gaat de klok langzaam tikken......
Hopelijk heb ik snel goed nieuws!

Liefs Pupke

he meis, wat naar zeg, hopenlijk komt alles goed en is er niks aan de hand, we duimen voor je, ook jij hebt het verdient om je eigen kindje in handen tehouden en van te houden,

veel sterkte

liefs mama van sharon

Pupke!

Wat schrik ik van je bericht! Mijn duimen draaien op volle toeren voor jou meis. Bah, heb gewoon kippenvel over m'n hele lijf. Ik hoop vavond hier goed nieuws van jou te lezen!

Super dikke knuf Lientje

Lieve pupke,

tuurlijk gaat dit goed komen, ik herinner me nog dat je een topic plaatste toen je bloed verloor. En er was niets aan de hand, en dat zal nu ook zo zijn.

Even volhouden nog, denk aan je meid.

liefs nath

He lieve meiden,

Echo gehad en de kleine was volop aan het bewegen gelukkig maar was zo bang......
Ik heb ook soort van menstruatiepijn maar dat komt schijnbaar van het groeien van de baarmoeder.
Dat samen met mini bloedverlies maakte mij echt wel ongerust.
Wel fijn dat ik nu weet dat met mijn kleintje alles goed is, die zit lekker te spelen!
Nu dinsdag nog een goede uitslag van de nekplooimeting en dan kan ik hoop ik een beetje gaan genieten!
Verloskundige stelde voor elke week een echo te doen tot 16 weken zodat ik me niet zo ongerust maak dat vindt ik echt wel fijn!
Dank jullie wel voor de lieve reacties doet me echt goed!

Liefs Pupke

Lieve pup,

Net gegeten en kon het niet laten...maar wat ben ik blij met dit bericht!!! Wat fijn dat je nu elke week een echo krijgt, het genieten komt dan helemaal goed met een vrolijk klein pupke in beeld!!!

Dikke knuf Lientje

Lieve Lientje,

Wat lief dat je zo mee leeft!
Hoe gaat het met jou?
Heb je een kansje deze maand?
Eigenlijk moet ik alleen maar blij zijn.
Het is zo raar je verwacht elke keer slecht nieuws omdat je dat zo onderhand gewend bent.
Dan zie ik mijn babypupke lekker spelen in de buik.
Wat ben ik blij als ik de kleine ga voelen hij/zei is nu ontzettend druk dus als dat zo blijft ben ik tegen die tijd ook zeker daardoor.
Nu dinsdag nog en dan mag ik het van de daken schreeuwen hiep hoi!
Ik hoop dat jij ook niet meer te lang hoeft te wachten!

Dikke knuffel Pupke

Terug
Bovenaan