Gaat dit ooit over?? tips??

Onze zoon is nu 10weken (2 weken te vroeg geboren) en heeft al vanaf 5a6weken s'avonds zn huiluurtje. Eerst begon dit echt al om 6uur nu gelukkig al vanaf 8uur tot zn avondfles van ongeveer 10uur. 's nachts en de rest van de dag slaap tie best goed en is het echt een lachebekkie. Maar 's avonds is het echt tobbe, als we hem in bed leggen krijst die de boel bij elkaar, in de box, in wipstoeltje en zelfs op schoot blijft het huilen. Alleen als we gaan wandelen met de kinderwagen is die stil. Opzich vind ik het niet zo erg maar ben benieuwd tot welke leeftijd dit blijft!! Na zn avondfles van 22.00-22.30uur komtie meestal 's nachts nog een keer tussen 4uur en half6.
Groetjes

Hoi,

Wij hebben het ook.en ik denk dat de meeste baby`s dit hebben en waarom???Geen idee ik hoop dat het ook snel overgaat..haha..Sucses ermee en alles is altijd maar tijdelijk bij kids..het zijn allemaal periode`s zei de HA tegen mij.dus dan vertrouwen we daar maar op..Niet???!!!

Liefs Iris (MvT)

hoihoi!!

Hier nog eentje!! Ons ventje huilt 's avonds van 6 tot 10... Nu we hem inbakenen lukt het hem om 1 uurtje te slapen, maar meer gaat echt niet. Hier zijn we trouwens al erg blij mee! Ook doe ik hem 's avonds in bad... dan is hij helemaal ontspannen en dit breekt de avond voor mezelf. En hij krijgt de fles eerder.... Ik kan je ook niet helpen, ik wacht zelf ook nog steeds op de gouden tip. Ons ventje houdt het nu al 11 weken vol.... :)

Hoi MamaSab,

Had net ook zo'n berichtje geplaatst en nu zie ik die van jou... maar ik kan je dus geen tips geven, want ik zit er ook mee... Ik weet t ook ff niet meer. Milan blijft ook maar huilen en dan heb ik ook nog een dochter die zo'n lekker slaapwonder is.... pff ff een dipje haha. Ik loop wel bij een osteopaat, moet daar vrijdag weer heen, misschien dat het weer iets helpt... Milan slaapt ook nog steeds niet door. Na zijn voeding van ongeveer 21.00 slaapt hij tot ongeveer 00.30 en dan weer rond 5.00.... Hoop dat het snel beter wordt!

Suc6 ermee hè.

Liefs Esther

Hey,

Bij ons hetzelfde. Kyan heeft s' avonds ook zijn huiltijd. Alleen is dit maar een half uurtje en soms huilt hij ook niet. Als hij huilt hou ik hem gewoon op schoot en troost hem.
Het hoort erbij, s'avonds zijn ze dan zo moe dat ze niet zonder huilen in slaap kunnen vallen. Dit werdt mij verteld door het consultatie bureau.
Wanneer het over gaat weet ik niet en een gouden tip heb ik helaas ook niet.

Groetjes Marije

hier nog eentje,
soms slaapt hij savonds de hele avond, soms slaapt hij een half uurtje en gaat dan weer huilen en soms is hij van laat in de middag al wakker. ik heb ook geen idee waar het aan ligt, of waar het verschil in zit, maar meestal pak ik hem lekker op de bank, en geef hem een pink, hiet kan hij dan uren aan zuigen zonder te slapen.
joris huilde eerst heel veel meer, dus wij zijn blij met alleen de avond.
soms wil hij ook gewoon wakker zijn en gaat mee tv kijken, echt heel grappig om te zien, hij is zo geinteresseerd dan.
ik denk dat het vanzelf wel weer over gaat, want de andere slaapmomenten zijn ook veranderd naarmate hij ouder wordt.

gr floor

Wij hebben ook zo'n dochter, vandaag precies 4 weken oud. Haar grote broer was een huilbaby, heeft 8 weken overdag heel veel gehuild, ook meer, naarmate de dag vorderde. En zei heeft het dus ook een beetje. ''s Nachts slaapt ze goed tot 6/7 uur, dan tot 11, dan tot half 4/5 en dan tot 6 en dan begint het drama, huilen, even slapen, huilen, eten, even slapen, huilen, enz. Mijn gevoel was dat ze meer honger heeft aan het einde van de dag, want ze drinkt goed, maar ze spuugt veel, en dan helemaal. Nu hebben we haar een beetje meelkoekje gegegeven na de voeding van half 5 (doen we voor de nacht ook altijd, zie topic spelletje) en ze slaapt nu nog steeds, het lijkt te werken. Dan heeft ze iets meer in haar buik, dan alleen vocht. Want voor een FV kind kan je nog melk geven voor hoingerige babies, maar ik geef BV, en dat kan ik natuurlijk niet voller maken. En een meelkoekje kan echt geen kwaad, deed men vroeger ook al, en als het werkt.... Wie weet een tip om de huiluuurtjes iets rustiger door te komen!

Janine

janine, is je dochter 4 weken???

Dan mag ze toch absoluut nog geen meelkoekje hebben (ook niet heel klein beetje)
Ze mogen absoluut geen gluten hebben tot ze 6 MAANDEN zijn.

Ik schrik soms echt wat sommige mensen hun kinderen geven om ze stil te krijgen.
Als ze huilt wil nog niet zeggen dat ze meer honger heeft, zeker niet als ze meer gaat spugen.
Je kunt hier lezen dat de meeste kids huiluurtje(s) hebben.

Joah, 3 maanden oud, huilt tussen 18 en 22 uur ook meer dan overdag.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan