gaat het beginnen?

hallo allemaal,

ik heb heel even een vraagje ik verlies vanaf vanmorgen druppeltjes vocht en de baby is zo verschrikkelijk aan het trappen zou dat het begin zijn van de bevalling of moet ik het nog heel even aan kijken en daarna pas ziekenhuis gaan bellen ik weet ook niet wat mijn te wachten staat dat is ook het vervelendste van alles maar ja ik ben nu 38 en een halve week dus het mag wel gaan beginnen van mij
ik wacht jullie reactie gaarne af

groet

Tja, als ik het wist zou ik het je vertellen...

Als vuistregel kun je aanhouden dat je het wel weet als het echt zover is. Is een vreselijk cliche, maar enorm waar. Je zou een beetje van dat vocht kunnen opvangen en ernaar kijken of eraan ruiken. Zo kom je erachter of het vruchtwater is of niet. Ik vloeide nogal (afscheiding) aan het einde van mijn zwangerschap, dat zou bij jou ook het geval kunnen zijn.

Daarnaast kun je ook lekker in bad gaan liggen. Als je echt 'begonnen bent', dan krijg je vanzelf weeen. Als het loos alarm is, gebeurd er niets.

Als laatste: de meeste babies worden wat stiller als de bevalling begint.

Sorry...

Hou vol!!

Je kunt natuurlijk altijd even de vk bellen maar denk dat je moet wachten tot de weeen op gang komen.Het kan natuurlijk zijn dat de baby tegen je blaas aan schopt en je dus druppeltjes urine verliest.De meeste babytjes worden inderdaad erg rustig als de bevalling zich aan kondigd.
Sterkte

Terug
Bovenaan