<p>Hoi hoi,</p><p>Ik zit met een situatie en ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet. Misschien ben ik zelf wel te negatief maar iets zegt mij dat wat er nu gebeurt niet helemaal gaat zoals goed is....</p><p> </p><p>Ik heb een super mooie en tevreden dochter van 8 maan oud. Beide families zijn super dol op haar en beide opa's en oma's passen ieder een vaste dag in de week op. Bij een van de oppas dagen zijn er dan ook standaard neefjes en nichtjes van mijn man. Super leuk want dan groeien ze samen op maar, hier zit ook mijn probleem.</p><p>Een van de nichtjes is echt super gek op mijn dochter en dit word erg gestimuleerd vanuit de familie. Iets te veel....</p><p>Ze vertoont naar mijn mening best wat claim gedrag want niet gestuurd word door de ouders. Ik krijg hier een heel naar gevoel van want het gaat wel om mijn kind. </p><p>Zo heeft ze veel foto's uitgeprint en op haar kamer (oké niet erg) maar ook standaard in haar tas mee naar school. Als mijn dochter er een keer niet is bij de oppas en ze dat niet wist is ze ontroostbaar, ze vraagt constant of ze mag videobellen/ haar vast houden/ langs komen. </p><p> </p><p>Ik neem het kind niets kwalijk maar ik merk dat ik al met al er een erg naar gevoel van krijg. Het is te veel!! </p><p>Mijn man ziet dit wel maar vind het lastig om aan te geven. Hij doet het wel maar vind mij weer te negatief wanneer er weer iets "schattigs" op de familie app word gezet wat mij te ver gaat. </p><p>Ben ik te negatief of is dit inderdaad geen gezond gedrag meer? </p><p> </p><p>Iemand tips hoe ik hier mee om kan gaan? </p><p> </p><p style="text-align: center;">Alvast bedankt! </p><p> </p>