gaat het lukken

A

Anoniem

Guest
Hallo Ik ben Daria 29 jaar en ik woon samen met Richard. Wij zijn na een miskraam van de eerste weer hard aan het werk! Best eng want het is na 3 maanden   zwangerschap mis gegaan wat vreselijk veel indruk op ons heeft gemaakt. Ik vind het nu dus ook best wel eng, heeft iemand hier ervaring mee? Ik denk dat als ik eenmaal zwanger mag worden, ik  om de haverklap naar het toilet ren om te kijken of ik geen bloedverlies heb, heeft iemand een tip om hier mee om te gaan en de eerste 3 maanden een beetje ontspannen door te komen? Maar goed eerst nog even oefenen en hopen dat ik 6 augustus niet mijn onnie krijg. Ik wens iedereen veel sterkte en vooral veel plezier bij het zwanger worden.
Liefs Daria

hoi diara,

wat naar dat je een miskraam gehad hebt,zoiets is geen leuk nieuws,kan me voorstellen dat je het nu een beetje  eng lijkt als het weer raak is,een zus van mij heeft hetzelfde gehad,en die rende ook om de haverklap naar het toilet,omdat ze best angstig was,ze kreeg daarom ook extra controles en echo,s..
als je miskraam gehad hebt is het een teken dat er iets niet goed gegaan is met het embryo,en de natuur lost dat zelf op,ik hoop dat je binnenkort gauw weer zwanger mag wezen en je een gezonde zoon of dochter op de wereld zet,heel veel sterkte he meis..

gr priscilla

Terug
Bovenaan