Gaat het mis?

Hallo allemaal,

Ik ben zo ontzettend onzeker op dit moment.
Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger, super blij en super gewenst. Alleen zaterdagochtend zag ik toch mijn grote schrik rood bloedverlies op mijn wcpapiertje, het was ook een beetje in de pot gevallen. Na 2 keer afvegen was het weg. Grote paniek natuurlijk, vk gebeld en die zei afwachten.

Vervolgens een paar uur geen last gehad van bloedverlies en toen een uur of 6 later weer een beetje bij het afvegen toen was het echter wat meer rossig. Na heel wat huilen ben ik om 8 uur maar naar bed gegaan. 's nachts werd ik wakker om naar de wc te gaan en toen met het afvegen weer wat rood bloed, dit keer wel gepaard met kleine stolseltjes. Na 3 keer vegen was het weg en er zat wederom niets op mijn inlegkruisje. Sinds vannacht het ik enkel nog wat droog bruin/rood bij het afvegen. Ik heb geen buikpijn verder, gister had ik het overigens wel. Morgen ochtend heb ik mijn echo, maar ik ben er toch wel bang voor. Klinkt dit allemaal heel slecht of is er toch nog een beetje hoop?

Zeker weten doe je het natuurlijk nooit.
Ik heb tot 13 weken veel bloedverlies gehad. De kleur was van rood tot bruin en elke keer maak je je weer druk. Inmiddels ben ik7 weken terug bevallen van een gezond kereltje.
Vooralsnog kan je niet meer doen als afwachten. Bruin bloed is oud bloed en dat stelde mij altijd wel gerust als ik na het rode bloed weer bruin bloed zag.
Sterke in ieder geval! 

Dankje! Ik heb ook nog wel een heel klein beetje hoop. Net moest ik voor een grote behoefte naar de wc en toen dacht ik echt, oke nu komt alles nu is het klaar. Maar bij het afvegen wederom enkel wat helderrood zonder stolsels na wat vegen was het weg. Toen ık daar daarna nogmaals naar de wc ging was het weer meer rood/bruinig. Echt een vervelende wachttijd nog tot morgen! Hoe kom ik dat door, ik hoop zo dat het alsnog goed zit. Ook al ga ik uit van het ergste

Dankje! Ik heb ook nog wel een heel klein beetje hoop. Net moest ik voor een grote behoefte naar de wc en toen dacht ik echt, oke nu komt alles nu is het klaar. Maar bij het afvegen wederom enkel wat helderrood zonder stolsels na wat vegen was het weg. Toen ık daar daarna nogmaals naar de wc ging was het weer meer rood/bruinig. Echt een vervelende wachttijd nog tot morgen! Hoe kom ik dat door, ik hoop zo dat het alsnog goed zit. Ook al ga ik uit van het ergste

Houd hoop!
bloedverlies zegt niet gelijk dat het foute boel is. 
Morgen even afwachten. Ik ken veel meiden met bloedverlies tijdens de zwangerschap en dat was verder allemaal goed verlopen. 
Jou bloedverlies is ook niet gelijk met emmers. 
Ik duim voor je! Laat je weten hoe het ging?
succes! Irene

Ik ben ook  7 weken zwanger. Ik heb in week 6 5 dagen lang helder bloed verlies met slijm. In het begin was ik erg ongerust. 

Zeker omdat ik volgens de artsen onvruchtbaar zou zijn en mijn man verminderd vruchtbaar is. Was het al een wonder dat ik na 4 jaar toch ineens onverwachts zwanger was. Wie weet is dit wel de enige keer dat dit gebeurd. Maar in mijn omgeving zijn er veel vrouwen die dit regelmatig hadden en toch een gezond kind ter wereld hebben gebracht. Je baarmoedermond is extra doorbloed en staat er meer druk op. Er kan zomaar een vaatje scheuren en zie je bloed. Het lijkt vaak ook veel meer dan het werkelijk is. Ik maak me inmiddels geen zorgen meer. Volgende week krijg ik een vervroegde extra echo om te kijken of het hartje klopt.

Je kan altijd je cm bekken en bieden ze dit jou ook aan. En probeer in de tussen tijd je zinnen op iets anders te zetten anders word je gek.

Succes!

Terug
Bovenaan