Gaat het mis?

Meiden, wat voel ik me ongelooflijk verdrietig. Sinds gisteren verlies ik wat bruin (oud) bloed. Niet veel maar toch. Ook zijn mijn gespannen borsten nagenoeg weg. De kans is dus groot dat het mis is. Wat is dit erg zeg. Na bijna 2 jaar eindelijk zwanger, en dan dit.....!
Volgens de huisarts moet ik nog effe afwachten ik heb maandag een echo. Maar mijn gevoel zegt dat het over is. Meiden wat voelen we ons ongelooflijk verdrietig. De huisarts vertelde wel dat er dan waarschijnlijk iets mis was met het kindje, dat houden we onszelf nu ook maar steeds voor, maar het doet echt pijn. En eigelijk wil ik ook het liefst dat als het dan toch mis het er ook maar meteen afkomt, dan kunnen we weer verder (klinkt zo makkelijk maar is het echt niet).
Veel liefs van een verdrietige molly.

Lieve MOLLY

Hé wat rot voor je. Maar dat wil nog niks zeggen,want er zij vrouwen die echt 9mnd lang bloed verliezen. Zoals ik weet is het niet zo erg dat als je bruin bloed verliest als het maar niet al te rood wordt.Ik hoop dat het blijft zitten ik denk aan je en duim voor je sterkte.
GR NIEM

Lieve Molly,

Wat lees ik nu?? Wat afschuwelijk meid...ik hoop dat het niet waar is, kan het geen tussentijdse bloeding zijn?
Je zult wel heel erg geschrokken zijn...waarom laat de ha je nog tot maandag wachten? Kan er niet eerder uitsluitsel gegeven worden?

Wat kan ik zeggen....meis, heel veel sterkte, ook voor je mannetje.

Dikke knuf van Suus

Meisje meisje meisje toch. Wat erg voor jullie zeg! Duim voor jullie dat het zoals Suus zegt een tussentijdse bloeding is. En inderdaad, kan er echt niet eerder een echo gemaakt worden.
Heel veel sterkte!
Liefs
patricia

Hoi Molly,

Probeer je niet te druk te maken want het komt heeeeel erg vaak voor dat je in het begin wat oud bloed verliest. Dit hoeft echt niets te betekenen!

lieve Molly,

Mijn vriendin heeft ook een paar keer gebloed in week 5 en week 6. Ze is nu inmiddels 26 weken zwanger! Het hoeft helemaal niets te betekenen Molly!!

Hoeveel weken ben je nu?
Ik hoop echt dat alles goed is en zal aan je denken.

veel liefs
Marielle

Hallo lieve meiden. Ik ben inmiddels 6 weken en 4 dagen (als het er nog zit). Ik heb 2 dagen wat oud bloed verloren en mijn zwangerschaps verschijnselen zijn weg. Ik heb maandag as. een echo. O wat zijn we benieuwd we gaan er maar vanuit dat het niet goed is dan valt het misschien achteraf wel mee. Duimen jullie voor ons.
Liefs Molly.

Ach meissie toch. Wat vreselijk voor jullie!
Oud bloed (bruin niet rood) verliezen gebeurd wel vaker. Ik ken zelfs iemand die dat elke maand had gedurende de zwangerschap. Ik wil je absoluut geen valse hoop geven maar hou nog even vol totdat je de echo hebt.

Veel sterkte meis!!
liefs inge

Terug
Bovenaan