gaat het nu beginnen??

hoi,

ik heb het hele weekend al last van ongesteldheidspijn. onder in mijn buik en onderrug. de kleine was begin van de week al geheel ingedaald, dus lijkt me geen indalingsweeen meer.
de krampjes worden niet echt heftiger, maar blijft zeuren...ook heb ik een druk van onder, alsof ik zeg maar moet drukken...
die ongi.krampjes komen en gaan...maar er zit niet echt een ritme in (om de zoveel min. ofzo).
zal het eerdaags echt gaan beginnen?
ik hoop van wel.

xxx sandy
 
zo leuk als ik jou verhalen lees lijkt het net of ik het zelf typ
ik heb dit ook en als ik het goed heb was jij ook vorige week naar het ziekenhuis ik afgelopen donderdag voor hoge bloeddruk en eiwit in de urine heb toen ook half uur aan de ctg scan gelegen
hebben het gelijk losgeweekt zeg maar toucheren?

sucses marijke 28 okt
 
Hoi Sandy,

Spannend hoor!!Het klinkt wel bekent alleen begon het bij mij 's nachts en de avond daarop was mijn dochtertje geboren.
Ik merkte de dagen daarvoor wel dat de kleine steeds meer tegen mijn schaambeen ging drukken.
Ik durf je dus niet te zeggen of dit het echt zal zijn maar als dit het is dan wens ik je sterkte voor de bevalling en alle geluk voor als je je kindje voor het eerst vast mag houden.

Groetjes
 
Hoi Sandy,

Ik hoop het voor je! Max was al met 35 weken ingedaald maar ik voelde daarna ook nog wel eens zo'n zeurderig ongesteldheidsgevoel en druk van beneden had ik ook. Zoals je weet heb ik 41 weken en 3 dagen gelopen en hebben ze me moeten inleiden. Dus ja, ik hoop het voor je, het zou best kunnen maar het kan ook van niet. Ik wens je in ieder geval veel sterkte toe tijdens de bevalling en ik hoop dat je nog laat weten hoe het gegaan is. Ik ben benieuwd wat jij van de bevalling vind.

groetjes, Jane
 
Hoi Sandy,

Drie dagen voor mijn bevalling voelde ik dat de baby nog "lager" zat, ook al was het al volledig ingedaald en ik voelde een soort druk en kramp heel laag. Uiteindelijk begon het bij mij met het verliezen van de slijmprop (ik dacht toen nog dat het nog dagen ging duren) maar 2 1/2 uur later braken mijn vliezen dus de bevalling was wel degelijk begonnen.

Groetjes, Lieke (bevallen op 17-8)
 
Terug
Bovenaan