Gaat het nu echt lukken?

Hoi allemaal,
Gelukkig nieuwjaar.
Ben nu 1 week over tijd en de test wijst uit dat ik zwanger ben. Kan het nog steeds niet echt geloven. Elke keer dat ik naar de wc ga check ik mijn slipje. Hebben in juni een miskraam gehad bij 6 weken en ben dus nog zeer terughoudend omdat het nu nog niet voorbij die tijd is. Heb het nog niemand verteld (behalve partnernatuurlijk) en heb wel behoefte om erover te praten. Ik hoop toch zo dat het dit keer goed gaat. Durf het toch niet aan mensen te vertellen,want dan moet ik het ook weer vertellen als het mis is gegaan. Aan de andere kant wil ik het wel van de daken schreeuwen.
Groetjes Jasmin
 
Hai Jasmin,
Jij ook een heel gezond nieuw jaar. Ik ben net als jij 1 week over tijd. Ik ben op van de zenuwen. Het checken heb ik dus ook, en daarbij verlies ik heel lichtbruin slijm af en toe, en gister wat waterig roze.Heb de verloskundige gevraagd of dit wel goed was en die zei een beetje bot dat ze toch nog niks kon zien met 5 weken, maar het was wel normaal zei ze ook. Dus net als jij wacht ik ook af met het vertellen aan familie. Had jij het vorige keer wel al verteld voor die 6 weken? Ik hoop voor jou dat deze keer alles helemaal goed komt. Heel veel succes, ik duim voor je!
 
Terug
Bovenaan