Gaat iets beter met Maaike

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Inmiddels gaat het hier iets beter. Maaike wil weer drinken en vandaag hebben we al 500 cc melk naar binnnen gekregen. Dit blijft er tot nu toe ook in.

Ik wil ook even een pluim geven aan de artsen en verpleegkundigen van het lukas ziekenhuis hier in Apeldoorn. Wij hebben ze naar ons ontslag nog een paar gebeld omdat we nog ontzettend twijfelen. We worden dan elke keer netjes te woord gestaan en we krijgen echt goede adviezen. Hopenlijk hebben we ze nu niet meer nodig.

We twijfelen wel hoe we nu weer aan het vaste voedsel kunnen beginnen. We hebben het van de week een keer geprobeerd maar toen kwam dat er nog uit. Heeft iemand van jullie dit al een keer mee gemaakt en hoe hebben jullie het aangepakt en waar zijn jullie toen mee begonnen.

groetjes
Inge

Hoi,

wat fijn dat Maaike zo opknapt en dat jullie zo goed zijn begeleid door het ziekenhuis. Dat doet een mens toch goed.

Qua bijvoeding zou ik kijken waar je in het begin mee bent begonnen en niet teveel geven, je kan beter twee keer een klein beetje geven dan ineens een heleboel. Misschien eerst een half beschuitje ofzo iets.

Groetjes van Marloes

hoi inge, wat vervelend zeg dat ze zo ziek is geweest. Een paar weken terug had onze kleine ook buikgriep niet zo erg als bij jouw meisje, maar ook ik zat te twijfelen wat nou het beste is om te geven. Van de dokter mocht ze alles hebben waar ze trek in had, ze is bijv. gek op sinaasappelsap (vers), nou lijkt dat mij niet lekker op je zieke maagje maar ze vond het heerlijk, ook is ze dol op liga en ook dat gaf ik haar, en een fruithapje ging er ook op een gegeven moment zo in, daarna ben ik begonnen met (lichte) pap, ook maakte ik de flessen wat minder 'zwaar' door er minder schepjes melk in te doen.
Toen dat allemaal goed ging ben ik met avond eten begonnen ook met wat ze altijd het lekkerst vond, dat was bruine bonen met appeltjes haha.
Zo langzaamaan elke keer dus wat meer.
En inderdaad elke keer kleine beetjes is beter dan in een keer een hele hap.
Succes! En hoop dat ze strakjes de kastjes bij je leegeet!

Hallo,

wat een goed nieuws om te lezen zeg!!
Heerlijk als ze weer een beetje tot dr eigen komen hé?! Alhoewel ik niet weet  hoe het is, als je uk écht ziek is, weet ik toch dat het verschrikkelijk moet zijn als ouder.

Groetjes Debby.

Hoi meiden,

Ontzettend bedankt voor alle opbeurende reacties. Het gaat hier al weer beter. En ze houd nu al twee dagen alles binnen. Ook kan ze weer een beetje lachen. Ze is nog wel snel moe maar we hebben gisteren wat fruit en een klein stukje brood gegeven en we gaan vandaag ook weer groente proberen. We hopen dat ze dan ook weer wat meer energie krijgt. Inmiddels heeft ze vanochtend ook weer een gewone hoeveelheid melk in haar fles gekregen en nu word ze door papa heerlijk in bad gedaan.

Ik zal straks haar kamertje een keer goed schoonmaken en dan hoop ik dat we dit ook achter de rug hebben.

Helaas wil ze nu alleen niet meer in de box spelen dus dat moeten we haar weer een beetje leren. We hebben haar natuurlijk een week lang steeds bezig gehouden.

Volgende week hopen we een weekje lekker te gaan kamperen met de caravan in Zeeland dus dat is nu extra lekker.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Gelukkig gaat het beter met Maaike. Echt heel zielig als die kleintjes heel ziek zijn.
Geniet lekker volgende week met kamperen, volgens mij wordt het best goed weer.

liefs Maris

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties en tekenen van medeleven.
Zoals jullie op onderstaande foto die we vandaag hebben gemaakt kunnen zien gaat het weer helemaal goed en kan Maaike ook weer lachen.

Nogmaals bedankt
Inge

He Inge

Fijn om Maaike weer te zien lachen!!!!   Dat doet je weer goed he!!!
Leuke foto.

Ik hoop dat alles nu achter de rug is voor jullie.

X Naomi X

Terug
Bovenaan