gaat me allemaal te langzaam

hey hey
ik ben vandaag precies 32 weekjes zwanger van onze 3e ukkie.
alleen nu is het zo dat ik het nu al heb gehad en lekker wil bevallen.
ik wil ons ukkie in onze armen kunnen houden.
de tyd gaat me te langzaam voorbij.
wie heeft het ook gehad en vind het ook allemaal te langzaam gaan?
groetjes

Mijn vorige zwangerschap had ik daar last van maar dat kwam ook omdat ik vanaf week 20 op bed moest blijven. Heb dus 18 weken op bed moeten bivaceren.... dus zo veveeld en maar wachten... Ik heb geprobeerd om me te gaan vermaken met allerlei dingen.

Ik vind ook dat het te langzaam gaat. Ik ben nu 14 wk zwanger van mijn 3e en pas nog mijn gewone kleren, voel het nog niet schoppen. Alleen tijdens de echo was het even echt! Misschien omdat het al mijn 3e is, dat het zo langzaam gaat (voor mijn gevoel dan), Ik weet wat allemaal voor leuks gaat komen en kan niet wachten tot het zo ver is. Ik begrijp je helemaal mamavan2kids.

Anne

Ja ook ik ben zwanger van de derde en van mij mag hij of zij ook al komen, ik denk dat eht komt omdat als je al kinderen hebt je weet wat het inhoud en ben je er gewoon klaar voor.

2 jaar terug ben ik bevallen van m'n derde. maar weet nog heel goed hoe beu ik het was idd ook rond 32 weken. Ik had geen klachten alleen moe, logisch als je er nog 2 hebt rondlopen. Maar hou vol, het is het waard hoor. En als je bedenkt dat het nu nog veel te vroeg is dat de baby wordt het vast weer wat dragelijker.

Jah hoor, klinkt heel bekend. Totdat ik zo'n 35 weken was mocht het van mij niet snel genoeg gaan. En toen ineens sloeg de bui om en gaat de tijd nu echt aan me voorbij. Ineens zie ik allemaal dingen die nog geregeld moeten worden en waar is waarschijnlijk helemaal niet meer aan toe kom. Dat had ik trouwens bij de eerste helemaal niet. Toen ben ik met 40w5d bevallen en mocht het van mij nog wel een paar weken duren!

xxx
Pauline
39w2d

oeps was ik dan die uitzondering hihi
Zwanger van de 3e ging me echt veels te snel allemaal.
Met de oudste naar school gingen de weken me echt veels te snel. Ondanks pijn aan mijn bekken waardoor ik soms echt niks kon.... vond ik het bizar zo snel als ik de 40 weken bereikte en vond het echt jammer met 40+2 te bevallen... hoewel ik wel ook ontzettend klaar was voor die 3e kruimel en hem heel graag wilde leren kennen.... vond ik het zwanger zijn zo geweldig, dat mocht nog wel even duren.

En inmiddels is die alweer jarig geweest en waar DAT jaar nou weer is gebleven :S

Terug
Bovenaan