Gaat niet altijd van een leiend dakje.

Het moet allemaal zo leuk zijn die eerste maanden van je zwangerschap. Maar deze keer niet. Heb 2 kinderen van 12 en 10 jaar en ben 35 jaar oud.
Ben nu 13 weken zwanger van mijn 2e man,en vreselijk ziek,misselijk,overgeven,moe en voor de 3e keer deze maand bloedverlies gehad. Bij de andere kinderen nooit geen bloedverlies gehad.Zou dit door de leeftijd komen,of is gewoon iedere zwangerschap weer anders. Weet alleen dat je er erg onzeker door gaat voelen,en wou dat ik al tegen het einde van de 9 maanden was. Iedereen een leuke tijd toegewenst met de zwangerschap.
 
Maak je niet druk joh,ik ben 36,heb er zeven en elke zw. was weer anders.Door je leeftijd komt het niet.Wat zegt jouw verl. hier dan van?Of de gyn.?Je kan dat beter navragen.

gr.Heidi
 
hallo inge
ik ben 32 heb een twee kinderen van 8 en 11 en we proberen zwanger te worden van een derde. mn nieuwe vriend heeft nog geen kinderern en we hebben besloten er voor te gaan. we zitten dus eigenlijk in t zelfde schuitje. zijn net voor de derde ronde bezig maar heb nu sinds gister zere grotere borsten en kleine steekjes in mn buik ter hoogte van mn baarmoeder. stiekem hoop ik.............. wel weet ik dat niet elke zwangerschap t zelfde is . bij mn eerste was ik heel erg misselijk en heel erg moe.bij de 3e maand ongeveer verdween dat heel langzaam. bij de tweede had ik nergens last van . ik bleef zelfs de eerste 4 maanden gewoon "öngesteld" waardoor ik eigenlijk pas na die tijd ontdekte dat ik zwanger was omdat mn broeken niet meer dicht gingen.ik hoop voor je dat t snel overgaat en lekker van je zwangerschap kan gaan genieten.ik denk dat deze zwangerschap voor jou heel speciaal is want dat gevoel heb ik namelijk wel als ik zwanger zou worden omdat ik zeker weet dat dat mn laatste keer is. geniet ervan.........
 
Hoi
Ik ben 22 en 19w5d zwanger van de eerste. Geloof me het ligt niet aan je leeftijd. Ik heb tot 18 weken lopen spugen, de hele tijd verschrikkelijk moe en behoorlijk ziek geweest. Gisteren had ik ook ineens een beetje bloedverlies. En eerlijk gezegt zou ik het ook niet erg vinden als de negen maanden er bijna opzaten. Maar goed deze week gaat het op dat beetje bloed weer een stuk beter. De vermoeidheid en misselijkheid zijn bijna helemaal weg. Sterkte ermee en het gaat voorbij.

groetjes inge
 
Terug
Bovenaan