Gaat niet zo heel goed met me pffff

mamavan8kids

New member
We zijn nu 12 weken zwanger. Met het kindje gaat alles goed maar sinds gistermiddag met mij niet zo. Ik begin gisterochtend al over te geven maar s`middags ging ik gewoon door. Alleen nu komt er ook telkens bloed bij vrij. Gisteravond maar op tijd naar bed gegaan in de hoop dat me maag dan tot rust zou komen. Helaas Ben er nog 5 keer uitgeweest. Ik denk dat ik zo maar even het zkh ga bellen is ff vragen wat ik hiermee moet. Me maag begint steeds zeerder te doen dus.
Sorry voor me geklaag weer hoor.

liefs
 
Ik zou idd gelijk het ziekenhuis bellen vaak word er dan wel gezegd eerst contact op te nemen met de huisarts dus misschien daar ook even naartoe bellen en je hoeft echt geen sorry te zeggen je kan en mag het hier altijd kwijt heel veel succes en sterkte!
 
Lieverd,

Gelijk naar het ziekenhuis gaan! Ik denk dat je een maagbloeding hebt gehad of een darmbloeding! Niet wachten hoor!

Jeetje, laat ons weten hoe het gaat!

sterkte meisie xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Ik zou ook gelijk de ha/vk/zh bellen. Bloed overgeven is natuurlijk nooit goed. Het kan zijn dat het door het vele overgeven komt, maar misschien is er wel iets anders aan de hand. Bellen dus...
 
Terug
Bovenaan