gaat niet zo heel lekker...

Zouden de wel bekende "zware loodjes"al aangebroken zijn?...

ik slaap slecht,wordt heel vroeg wakker of meerdere keren in de nacht.
baby zit niet lekker...(weet niet hoe ik het anders moet verwoorden) ligt nog steeds dwars dus buik hangt heel erg naar beneden wat het erg zwaar maakt.
ook ben ik erg verkouden en door het hoesten lijk ik wel een soort spierpijn te hebben...en heb ik het gevoel dat het allemaal knelt...

Al met al vind ik het behoorlijk zwaar nu..
Zo ik heb even kunnen klagen...Sorry!

Kan soms heel erg opluchten om even te klagen, vooral als er met je mee gevoeld wordt.
Ik kan sinds een paar dagen eindelijk weer een beetje fatsoenlijk slapen ( ben nu grote vriendjes met mijn voedingskussen).
Maar soms idd heb ik ook het idee dat de baby helemaal dwars ligt of zich helemaak kang maakt oid.
Maar rustig aan en geniet als het kan van dit herlijke weer en hopen dat je verkoudheid dan snel weer weg is.
Groetjes

Gooi het er maar uit! Klinkt wel bekend hoor. Heb alles wat je opnoemt ook, alleen ervaar ik het persoonlijk nog niet als zwaar. Waarschijnlijk, omdat ik nog geen kleintje heb rondlopen hier.
Onze kleine man ligt ook bijna altijd overdwars onderin m'n buik. Dan gaan alle bewegingen idd wat minder soepel dan je zou willen.

Sterkte meis. Hoop dat jullie kleintje snel draait en je je wat beter gaat voelen!

fijn om te lezen dat ik niet de enige ben :)

ik heb nog een dochtertje van 14 maanden,en die loopt nog niet..dus ik kan haar wel 100x op tillen...dat is denk ik op dit moment net iets TE....dat maakt het zwaar...ben elke keer heel blij als papa thuis komt! hahaha dan hoef ik haar niet meer te tillen :)

Dat gevoel is heel erg herkenbaar!
Ik heb hier een zoontje van ook 14 maanden dus weet hoe het voelt, kan ook nog niet lopen en krijgt net kiesjes. Dus veel huilen en opgetilt willen worden.
En idd heel erg blij zijn als papa er weer is.
Sterkte ermee!!

He wat vervelend, ik weet hoe het voelt om een dwars ligger te hebben, en inderdaad is dat niet altijd even prettig.
Hoop voor je dat het snel ietsje beter gaat.

Sterkte.

Terug
Bovenaan