Gaat onze wens nog in vervulling..

A

Anoniem

Guest
Ja.. hoewel ik weet dat het de natuur is en dat het niet te plannen is. is de wens toch groot om zwanger te worden met een uitgerekende datum voordat onze 1e anderhalf is. Nu komt deze datum steeds dichterbij. De kleine meid is nu 7maanden wat betekent dat we na deze maand nog 2 keer kans hebben om onze wens in vervulling te laten gaan. volgende week is mn NOD, merk ook dat ik er stiekem toch steeds meer mee bezig ben. Anders klussen we gewoon door, genieten we van elkaar en onze kleine meid en zit er wat meer leeftijdsverschil tussen de 2.

Wou onze wens zomaar eventjes delen...
Groetjes en iedereen veel succes

Wij willen er ook niet teveel leeftijdsverschil tussen maar heb geen limiet gezet. Komt ook omdat we weer de malle molen in moeten en ik voor de eerste ook 19 maanden bezig ben geweest. Onze kleine is nu 4,5 maand. Zijn nu met ronde 1 bezig, ronde 2 gaat weer met hormoonkuren gepaard.

Pin je niet teveel vast op een datum!! Dat kan alleen maar tegen je werken! Denk er aan dat er niet veel mensen zijn die in de eerste 3 rondes zwanger worden...

Ik hoop dat het snel lukt bij jullie, maar blijf realistisch!

Liefs Daisy

Herken het wel! We hadden ook zo'n wens en helaas is die bij ons niet uitgekomen, heb een miskraam gehad en daarna duurde het weer 2 maanden voordat ik zwanger was! Uiteindelijk zit er nu precies 2 jaar tussen! En je verlegt je grenzen wel en uiteindelijk is dit voor ons ook prima! het is hartstikke leuk nu en het voordeel dat de oudste al zelfstandiger isen toevallig bij ons ook al zindelijk!
Nu ben ik net zwanger van de derde en zit er tussen de jongste en deze baby 3 jaar, ook dat hadden we liever anders gewild, maar ja sommige dingen zijn gewoon niet te plannen!
Als het allemaal maar goed gaat de rest komt vanzelf wel!
Succes! Liefs Bowi

toen onze zoontje 2 jaar was,zijn we voor een tweede gegaan nu 2 jaar verder,nog niet zwanger
en deze maand onze 1ste poging iui
zo zie je maar weer,de tijd vlieg voor bij

succes

groetjes sasje

Terug
Bovenaan