Gaat t wel goed???

Hallo allemaal,

Hier iemand die erg ongerust is....Ben nu 6 weken zwanger en was echt super blij...
Maar na gisteren ben ik heel erg bang en ongerust...Ik kreeg opeens krampen en dacht ga maar even naar het toilet..maar toen schrok ik me helemaal kapot...ik bloede en ik had t niet meer wist niet wat ik moest doen heb natuurlijk van alles afgebeld maar omdat ik nog zo kort zwanger ben kunnen ze   helaas nog niets zien!! Het is wel bij die ene keer gebleven daarna heb ik geen bloed meer verloren tot nu toe maar heb wel een heel apart gevoel onder in mijn buik.Geen krampen maar t voelt niet lekker, ben zo bang dat t niet goed gaat!!!  Is er iemand die misschien hetzelfde heeft meegemaakt??

XXX een ongeruste moeder

Hoi,

Las je berichtje en wilde er even op reageren met een inwendige echo kunnen ze best wel al zien of alles goed is en het hartje klopt. Ik zou zeggen bel je verloskundige of de gynacoloog in het ziekenhuis doe je verhaal en vraag om een echo want die onzekerheid is echt verschrikkelijk.
Heb zelf helaas afgelopen vrijdag een miskraam gehad begon met wat licht bloedverlies maar de dit stopte niet en de volgende dag kreeg ik cht krampen en kwamen er flinke stolsels mee. Op de echo in het ziekenhuis bleek het vruchtje met 6 weken al gestopt met groeien, tijdens de echo was ik 11 weken (dacht ik) maar helaas verder als 6 weken zijn we niet gekomen.
Ik wens je heel veel sterkte het kan ook gewoon een innestelingsbloeding geweest zijn maar nogmaal voor je eigen onzekerheid bel een verloskundige of een gynacoloog, dik desnoods je verhaal een beetje aan dat ze je serieus nemen en zorg dat ze snel even kijken.

Groetjes

Terug
Bovenaan