Gaat weer lekker hier!!!! :-((

Hoi meiden
Was er weer een tijdje ff niet
Er is hier ook weer het een en ander gebeurd

Vorige week zaterdag waren mijn 3 oudste kinderen het weekend bij hun vader en Jesse was al een paar dagen niet echt lekker en kon dus alle aandacht krijgen
Hij zat hing dan ook bijna de hele dag bij mij op schoot, na een flinke hoestbui kwam al het eten eruit
Ik heb hem lekker even gewassen en schone kleren aangedaan, alleen zijn t-shirtje wilde hij niet aan en dus nam ik dat mee naar beneden met de bedoeling het hem daar aan te trekken
Jesse is nu 2 en lekker eigenwijs....hij zit midden in een ikke zelluf doen fase en dus moest hij zelf zijn trui aan doen
Na een hele reeks mislukte pogingen wilde ik hem even helpen en dat was nu net wat hij niet wilde
Hij zat naast me op de bank en op het moment dat ik wilde gaan helpen draait hij zich met een ruk om en valt recht naar voren met zijn koppie op de rand van de tafel
Ik kon hem zo snel niet grijpen, zo snel ging het
Ik pakte hem snel bij me om te troosten en ik zag het bloed uit dat koppie stromen
Er zat een snee ter groote van ongeveer een cm in zn voorhoofd, maar best wel diep
Wat kan dat bloeden zeg.....eerst het bloeden maar gestelpt en Jesse getroost, daarna naar de huisartsenpost
Daar hebben ze de snee geplakt en met hechtpleisters vastgezet
Vanmorgen heb ik die eraf gehaald en het zag er redelijk uit, een heel dikke korst erop....een litteken zal het zeker worden
Ohhh wat heb ik me schuldig gevoeld dat ik hem niet kon grijpen
Hij mag van mij dan ook niet meer op de bank als hij aan het stoeien ofzo is....ben nu helemaal overbezorgt
En of dat allemaal niet genoeg is.....moest ik met mijn andere zoontje van 8 naar het ziekenhuis
Hij klaagt al geruime tijd over buikpijn en is ook erg onrustig
Gisteren hebben ze eindelijk een diagnose gesteld....het jochie zit totaal verstopt...opstipatie
Op het ziekenhuis heeft hij gisteren een clisma gehad en krijgt er vanmiddag nog een
Gisteren voelde hij zich al een stuk beter en waarschijnelijk na vandaag nog meer
Zijn eigen kinderarts was een hele tijd vanwege ziekte afwezig en zijn vervanger nam het allemaal niet zo serieus achteraf...gelukkig was zijn eigen er nu weer en die pakte gelijk door...gelukkig maar
Maar wel heel erg dat hij dus zo lang heeft gelopen met die buikpijn....ongeveer een jaar :-((((((((
Dit overkomt mij dus echt niet nog een keer
Maar goed...het gaat weer even iets beter hier...hopenlijk blijft dat voorlopig zo...

Moest even mijn verhaal kwijt, bedankt

Groetjes Xennah

Nou nou..soms komt alles tegelijk he?
Ja, een ongelukje is zo gebeurt..soms kun je nu eenmaal niet zoooo snel zijn..maar idd voel je je rot erna..
Lekker vertroetelen dus maar die kids van je!!
Voelt iedereen zich vast vlug weer beter..
Gr Rina

Pffff heb jij weer. Mette is ook al eens afgevoerd met een dikke snee in haar kin. Dikke hechtpleister er op maar het bleef maar openspringen. Het is uiteindelijk geplakt. Ach ja het zal hun eerste schrammetje niet zijn toch?

Hier ook 2 van die obstipatie gevallen. Ik heb de klysma's standaard in mijn tas op vakantie ed.
Wat ook een aanrader is, is forlax junior. Als het weer even moeilijk loopt 1 zakje oplossen en op laten drinken en ze kunnen weer even goed naar het toilet.

gr.Ing

Hoi ing

Tis allemaal wat he...he groot worden van die kleintjes gaat niet zonder slag of stoot
Maar ik zal het medicijn onthouden en eens aan de kinderarts voorleggen
Hij heeft nu movicolon gekregen, de volwassen vorm (dus niet de jr) en dan 2xdaags 2 zakjes oplossen in water en dan moet hij over 5 weken weer terug komen
Hopenlijk gaat het dan weer beter
Robbin vind het in ieder geval een vies drankje, maar drinkt het dapper elke dag 2 keer
Wel meng ik het met een flinke scheut roosvicee

Jesse is alweer bijgekomen van zijn valpartij
De hechtpleisters zijn eraf en het korstje gaat al wat los zitten
Over een paar dagen zal die er wel afvallen denk ik
Ik ben wel veel voorzichtiger geworden met hem hoor
Als hij nu iets engs (in mijn ogen) doet dan draait mijn maag rondjes
En het schuldgevoel blijft knagen....helaas
Maar ik probeer het weg te knufflelen

Groetjes Xennah

Terug
Bovenaan