Het gaat weer redelijk met me.
Nadat ik dinsdagmiddag van 3 tot 6 bijna contstant op de wc heb gezeten (verloor zoveel bloed dat ik het niet kon opvangen met maandverband, als ik ff op bed lag dan voelde ik het zo weer lopen, dat ik wel weer naar de wc moest vanwege doorlekken) ben ik zelfs nog flauwgevallen, gehyperventileerd, dokter geweest....
Dinsdagavond en nacht nauwelijks last gehad, nauwelijks bloedingen....
Woensdagochtend begon het weer opnieuw, weer vreselijke krampen en veel bloed met stolsel verloren.
Donderdag weer nauwelijks last gehad, alleen wat ongesteldheidachtig.
Vrijdagochtend kreeg ik weer krampen, d8 ohwnee niet weer....
Maar gelukkig viel het mee, idd weer bloed met stolsels verloren, maar dat was snel weer over.
Vanaf vrijdagmiddag tot nu gewoon steeds een beetje bloedverlies, ongesteldheidachtig.
Hopelijk is het ergste nu achter de rug.
Voel me nog erg slapjes en als ik ff iets doe dan begint het te bonken in mijn hoofd.
Maar verder voel ik me wel weer redelijk goed.
Hoop snel weer aan te sterken, in ieder geval nog niet werken....d8 ohw kan maandag wel weer werken, maar zo snel gaat het dus nog niet.....
Hoe gaat het met de anderen die net een miskraam achter de rug hebben?
Tot forums!
Groetjes ~Jaikke~
Nadat ik dinsdagmiddag van 3 tot 6 bijna contstant op de wc heb gezeten (verloor zoveel bloed dat ik het niet kon opvangen met maandverband, als ik ff op bed lag dan voelde ik het zo weer lopen, dat ik wel weer naar de wc moest vanwege doorlekken) ben ik zelfs nog flauwgevallen, gehyperventileerd, dokter geweest....
Dinsdagavond en nacht nauwelijks last gehad, nauwelijks bloedingen....
Woensdagochtend begon het weer opnieuw, weer vreselijke krampen en veel bloed met stolsel verloren.
Donderdag weer nauwelijks last gehad, alleen wat ongesteldheidachtig.
Vrijdagochtend kreeg ik weer krampen, d8 ohwnee niet weer....
Maar gelukkig viel het mee, idd weer bloed met stolsels verloren, maar dat was snel weer over.
Vanaf vrijdagmiddag tot nu gewoon steeds een beetje bloedverlies, ongesteldheidachtig.
Hopelijk is het ergste nu achter de rug.
Voel me nog erg slapjes en als ik ff iets doe dan begint het te bonken in mijn hoofd.
Maar verder voel ik me wel weer redelijk goed.
Hoop snel weer aan te sterken, in ieder geval nog niet werken....d8 ohw kan maandag wel weer werken, maar zo snel gaat het dus nog niet.....
Hoe gaat het met de anderen die net een miskraam achter de rug hebben?
Tot forums!
Groetjes ~Jaikke~