gaatjes in de oren?

Hoi!

Ik zou graag willen weten hoe jullie denken over het laten schiten van gaatjes in de oren op jonge leeftijd. Je ziet soms al wel baby's met oorbelletjes. Ik moet toegeven dat ik het best schattig vind! Ik weet alleen niet of ik die beslissing  voor mijn dochter wil maken.  Wanneer ze ouder is kan ze er zelf om vragen als ze dat wil.  
Ik zelf had al gaatjes met 6 weken oud. Ik weet daar natuurlijk niks meer van, maar heb het nooit vervelend gevonden.  
Er zullen zeker mensen zijn die hier fel op tegen zijn,maar wil  toch graag jullie mening!

Groetjes,

hoi hoi ,
Jah demy krijgt ook oorbelletjes hoor , maar ik vind ze nu nog wel iets te jong ze is nu 4maanden ! ik denk dat ik ze laat schieten als ze 1,5 /2 jaar oud is ofzo.
Mijn zusje had ook al na een paar weken oorbellen maar ik vind dat niet mooi , dan zijn de oorbellen zo groot omdat de oortjes nog zo klein zijn haha.

Liefs mariska mv demy

hoi,

Mijn dochter krijgt pas oorbellen als ze het wil en oud genoeg is om er zelf over te beslissen en ze zelf te verzorgen.  Dat duurt dus nog wel even.  

groet, da77

Hoi,
Mijn meisje is bijna 18 wkn,oorbellen krijgt ze zeker maar ben me nog af aan vragen wanneer beste leeftijd is.Dacht zelf zo rond een jaar?Wie weet het...
gr gaby

Hoi

Nu heb ik een zoon en hoef ik geen oorbellen te laten schieten, maar ik heb er wel een kleine mening over. Ik vind meisjesbabies met oorbellen heel schattig, maar zelf zal ik het niet doen wanneer ik ooit een meisje mag krijgen. Ik weet namelijk van mezelf dat ik ook mocht beslissen wanneer ik oorbellen wilde. Ik was toen een jaar of zes en wilde ze toen heel graag, mijn zusje toen ook en zij was vier. Ik was er toen heel gelukkig mee omdat ik het wilde en het zelf mocht kiezen.
Ook zou ik bang zijn dat een baby de oorbellen uit haar oor zou trekken ofzoiets.

Groetjes Hanneke

hoi hoi

ik vind het persoonlijk niet mooi staan bij een baby-tje dat nog heel erg jong is.....

vanaf een jaar of 3 vind ik het leuk staan, maar zelf wacht ik totdat ze het zelf kan aangeven dat ze het wilt...

liefs tobi

Hallo
Ik vind oorbellen bij die kleintjes niet mooi, maar dat is mijn smaak.
Mijn Roos wordt in april 4 jaar, dan vind ik het wel leuk.
Roos ook alleen toen ik vertelde dat het een beetje pijn deed was haar enthousiasme al minder.
Misschien niet moeten zeggen maar toen bij mij een gaatje was geprikt was het ook drama voor het tweede.
Groetjes Danielle.

Hoi,

Ik persoonlijk vind Tiara (3.5 maand) nog veel te jong ik denk ook als ze zelf kan beslissen of ze het wil of niet dat we er dan over moeten denken. Ik vind het wel lief staan hoor bij een kleintje maar stel dat het gaat zweren bij een baby doet het vast nog meer pijn omdat alles zo pruis is (zielig).Het is natuurlijk ieder zijn eigen keus maar ik zou het niet doen.

Groetjes Nancy

Terug
Bovenaan