gaatjes in de oren?

Hoi!

Ik zou graag willen weten hoe jullie denken over het laten schiten van gaatjes in de oren op jonge leeftijd. Je ziet soms al wel baby's met oorbelletjes. Ik moet toegeven dat ik het best schattig vind! Ik weet alleen niet of ik die beslissing  voor mijn dochter wil maken.  Wanneer ze ouder is kan ze er zelf om vragen als ze dat wil.  
Ik zelf had al gaatjes met 6 weken oud. Ik weet daar natuurlijk niks meer van, maar heb het nooit vervelend gevonden.  
Er zullen zeker mensen zijn die hier fel op tegen zijn,maar wil  toch graag jullie mening!

Groetjes,  

Hoi hoi,
Ik vind het erg schattig staan maar doe het niet bij mijn dochter.
Alleen al niet omdat je er vast een hele hoop commentaar op krijgt.
Zelf had ik oorbellen toen ik 3 maanden oud was, mijn ouders zijn stad en land af geweest omdat bijna niemand oorbelletjes wil prikken bij baby's.
Ik weet niet wat een goede leeftijd is voor oorbellen bij kindjes.
Het liefst zou ik Isabel ook oorbelletjes geven maar ze heeft er zelf zo weinig aan en om het nou te doen omdat het zo schattig staat....
Moeilijk hoor.
Groetjes Rene

Hoi!
Ik vind het ook wel lief staan maar zou het zelf echt nooit doen bij zo'n kleintje. Zielig vind ik 't. Het kan nog haar hele verdere leven gedaan worden, zomaar ff in vijf minuutjes in de stad ofzo. Nog ff lekker naturel zijn als baby'tje is ook lekker toch?
Hihi misschien wil ze wel een piercing als ze wat ouder is en vindt ze oorbelletjes tuttig.....

Gelukkig heb ik een zoon, hoef ik hier niet over na te denken! Die mag later zelf lekker bepalen wat hij wil.
Maar uiteindelijk moet je het lekker zelf weten natuurlijk he, nix aantrekken van anderen..

Grtjs Ptra

Het ziet er idd heel lief uit, maar ik persoonlijk zou lekker wachten totdat je kleine meid het zelf wil dat doe ik ook hoor met mn 2 dochters. Ik zelf had pas gaatjes toen ik 7 was ofzo. Intussen heb ik er wel 7 maar dat mag de pret niet drukken toch??
Maar als jij het nu al wil, moet je dat zelf weten en je niks van andere aantrekken het is jullie kind en niet dat van hun.
Gewoon lekker bovenstaan.

Veel liefs,
Rachel

Hé!

Ikzelf ben er niet echt voor. Althans, ik zou het zelf niet laten doen bij mn dochtertje! Staat wel schattig, maar dan doe ik liever een armbandje om ofzo. Staat ook leuk.
Ik vind dat mijn dochter zelf moet kunnen  beslissen of ze gaatjes wilt of niet.
Van mij mag ze ze best (heb er zelf 7, dus ja, kan moeilijk nee zeggen,hihi). Maar ik vind wel dat ze het zelf ook  moet willen.
Het is natuurlijk ieders eigen keuze, het is je eigen kind waar je zelf de beslissing voor moet nemen.

Groetjes, Kar

????? Eerlijk gezegd begrijp ik er niks van. Ben je blij dat je kindje helemaal gaaf uit je buik is gekomen met alles erop en eraan, wil je er zelf gaatjes in gaan maken. Geen wonder dat er weinig winkels zijn waar je t kunt laten doen. Ik vind het zielig, onnodig en ik vind persoonlijk dat het heel ordinair staat. Ik heb zelf tatoeages en piercings, maar daar heb ik helemaal zelf voor gekozen (waren mijn ouders ook niet blij mee trouwens). Echt, bij een baby vind ik t geen gezicht! gr joeki

Terug
Bovenaan