A
Anoniem
Guest
Hi meis,
Hoe is het nu?
Nog geen tekenen? Wanneer verwacht je het nu? (NIET natuurlijk haha!)
O, om even terug te komen dit weekend en het grote nieuws aan de ouders.
Het was geweldig. Iedereen is helemaal door het dolle heen. We kregen van mijn schoonmoeder zelfs gelijk kadootjes! (waarom ze die in huis had is mij een raadsel maar het is wel heel leuk natuurlijk)
Dus iedereen is helemaal happy.
Alleen mijn schoonzus heeft het er wel wat moeilijk mee.
Die heeft al een zoontje van 5 en die zou er nog wel 1 bij willen maar de situtatie is er bij hun thuis niet naar.
Nu heeft ze een spiraaltje maar op de een of andere manier is ze daardoorheen toch zwanger geworden. Ze heeft na een week of 5 een bloeding gehad en dus is het een mk geworden. Dat kreeg ze vrijdag pas te horen en zaterag kwamen wij met ons nieuws. Dat was dus wel moeilijk.
Maar gelukkig is ze wel heel blij voor ons. Ze riep al maanden dat ze een nichtje of neefje wilde! We hebben expres niet heel optimistisch gedaan want ik wil haar zeker niet kwetsen.
Voor de rest alles toppie.
Mag niet klagen (doe dat wel maar dan niet op dit forum natuurlijk haha)
Alle meiden die nog druk bezig zijn met klussen HEEL VEEL SUCCES!!!
De meiden die wachten op hun NOD IK DUIM VOOR JULLIE!!!
Liefs Bieb.
Hoe is het nu?
Nog geen tekenen? Wanneer verwacht je het nu? (NIET natuurlijk haha!)
O, om even terug te komen dit weekend en het grote nieuws aan de ouders.
Het was geweldig. Iedereen is helemaal door het dolle heen. We kregen van mijn schoonmoeder zelfs gelijk kadootjes! (waarom ze die in huis had is mij een raadsel maar het is wel heel leuk natuurlijk)
Dus iedereen is helemaal happy.
Alleen mijn schoonzus heeft het er wel wat moeilijk mee.
Die heeft al een zoontje van 5 en die zou er nog wel 1 bij willen maar de situtatie is er bij hun thuis niet naar.
Nu heeft ze een spiraaltje maar op de een of andere manier is ze daardoorheen toch zwanger geworden. Ze heeft na een week of 5 een bloeding gehad en dus is het een mk geworden. Dat kreeg ze vrijdag pas te horen en zaterag kwamen wij met ons nieuws. Dat was dus wel moeilijk.
Maar gelukkig is ze wel heel blij voor ons. Ze riep al maanden dat ze een nichtje of neefje wilde! We hebben expres niet heel optimistisch gedaan want ik wil haar zeker niet kwetsen.
Voor de rest alles toppie.
Mag niet klagen (doe dat wel maar dan niet op dit forum natuurlijk haha)
Alle meiden die nog druk bezig zijn met klussen HEEL VEEL SUCCES!!!
De meiden die wachten op hun NOD IK DUIM VOOR JULLIE!!!
Liefs Bieb.