gadver!

A

Anoniem

Guest
Vorige week mijn spiraal eruit laten halen. Echt gelijk diezelfde week ongie. Ik denk leuk! Alles gaat gelijk goed. Helaas....even niet ongie geweest en daar bedoel ik 2 á 3 dgn mee dus en nu weer bloed verlies met van die klonten (sorry dames!)
Beetje aan het balen, maar ja het is allemaal nog zo vroeg. Had alleen gehoopt dat mijn lichaam niet zo raar ging doen. Ik heb daar gewoon geen geduld voor. Wachten duurt al zo lang.

Groetjes,
Nanny

wil niet rot doen maar ik heb daar bijna een maand last van gehad. Dus even geduld nog. En dat leer je vanzelf ahahhaha.

hey meid!

We kunnen elkaar de hand schudden! Alleen ben ik gewoon gestopt met de pil.. (Lees mijn verhaal op pagina 1 als text: vraagje)
mijn geduld verstopt zich mijn hele leven ook al')
ik zou deze week mn vruchtbare dagen hebben.. Laat ik nou maandag een bloeding krijgen die woe weer over was, ik blij! Komt ie gistermiddag weer opdagen!! Grr heel irritant.

Succes!

Liefs renate

toen ik het spiraal heb laten verwijderen heeft het 2 maand geduurt voor alles een beetje normaal werd....
dus sorry.... je zult even geduld moeten hebben

Succes meid en (nog) even geduld hebben, komt helemaal goed!!

Ik zou zeggen rustig aan, zwanger worden is geduld hebben. En de een moet langer geduld hebben dan de ander.. Ikzelf wacht inmiddels al langer dan 2 jaar op een kindje...

haha ik weet dat ik geduld moet hebben. heb al eerder een jaar moeten wachten om zwanger te worden.

Terug
Bovenaan